De medische malle molen vanaf oktober

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Meissies, 25 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meissies

Meissies Niet meer actief

Goedenavond allemaal

De afgelopen maand hebben wij te horen gekregen dat op natuurlijke wijze zwanger worden niet mogelijk is ivm te weinig sperma cellen bij mijn man. Heftig allemaal!!! (<2 miljoen) In oktober hebben wij onze eerste afspraak in het VU amsterdam. Ik ga er helemaal vanuit dat wij voor icsi moeten gaan maar dat is mijn gevoel, we zullen zien! Hoop hier andere meiden te vinden die in dezelfde medische molen zijn gekomen!

2. lina lina

lina lina Actief lid

3 nov 2012
    164
    0
    0
    Hoi meissies,

Het is heftig he. Bij ons is het hetzelfde verhaal. Hij heeft er een miljoen, waarvan een paar procent beweeglijk. Ze zullen in het zkh nog een onderzoek doen en jou ook onderzoeken.
    Wij hebben alle onderzoeken doorlopen en starten over een aantal weken met icsi. Dit zou voor jou ook zo kunnen zijn, maar dat is afhankelijk van de resultaten.

De onderzoeken vallen mee hoor, alleen tijdrovend. Dingen op 1 dag plannen is schijnbaar niet te doen;)

Ik vond het ook heftig, vooral omdat er zoveel op je af komt en ik er ook niet goed over kon praten. Ik heb het 2 mensen verteld, gewoon omdat mijn man er veel moeite mee had dat het bij hem niet goed zat. Nu is hij zover dat hij het wil vertellen aan bijv. zijn ouders. We weten nu inmiddels ook meer en kunnen de vragen ook beantwoorden (zonder te huilen).

Zodra je de uitslag hebt en weet welke behandeling je gaat volgen, geeft dat toch rust. Die onzekerheid vond ik het ergste.

Ik wens je veel sterkte de komende tijd.

3. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    ik wens je alvast veel succes !

4. Meissies

Meissies Niet meer actief

Thanks voor jullie reacties! Wij hebben het inmiddels wel aan goede vrienden en familie verteld. Mijn man is er gelukkig niet zo moeilijk in en we willen het graag delen!
    Wij weten helaas nog niet de kwaliteit dat moet nog verder onderzocht worden...spannend dus! We gaan het zien. Intussen blijft die onzekerheid ontzettend vervelend maar ja we kunnen er niks aan veranderen helaas. Hoop net als jij lina lina dat we ook snel kunnen zeggen dat we mogen gaan beginnen met... Nu is de onwetendheid het vervelendst!!

Deel Deze Pagina