Wilde even het blije nieuws delen. Ben 34 bijna 35 jaar na 1 x al meteen zwanger. Op de dag van het huwelijksaanzoek zijn we voor het eerst met elkaar naar bed geweest. We wilde eigenlijk wachten tot dat we getrouwd waren alleen ja het gebeurde nadat hij mij gevraagd had. We wilde later kinderen maar dit is natuurlijk ook prima! Het mooiste was we konden volgens een website op de 25ste december voor het eerst testen en ja hoor positief.. Leuk kerstcadeautje. In het begin wel even wennen. Komt veel op je af.. Trouwen, Huis kopen en nu ook een baby op komst. We zien het als een groot wonder dat ik na 1 x zwanger ben geworden gezien mijn leeftijd en dat ik tot ongeveer 3 maanden geleden nog best veel medicatie had gebruikt en dat ik best veel rookte. We zijn hier heel blij mee en hij/zij is meer dan welkom. Het is gewoon weg fantastisch!!
Goh wat leuk, gefeliciteerd! bij ons was het vergelijkbaar. Nadat we gestopt waren met voorbehoedsmiddelen ben ik ook bij de eerste mogelijkheid (eisprong) zwanger geworden. een super leuke verassing. het wordt wel een drukke periode want we starten februari met verbouwen en in juni ben ik uitgerekend, maar ik ben erg blij en denkbaar dat maanden van afwachten en stress (wel, niet ongesteld worden) ons bespaart zijn gebleven. Geniet er maar van!