Even mee duimen.

Discussion in 'De lounge' started by pnirmal, May 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

;) dank je wel. We komen er wel.;)

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Altijd jammer dat er weer mensen met ongevraagd advies moeten komen.

3. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh wat zal dat fijn zijn :D Duimduimduim

4. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

Mar 10, 2012
    3,669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Dat zal idd fijn zijn ik duim mee voor je

5. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Als mijn kind in te kleine/kapotte kleren zou lopen zou ik daar ook als eerste werk van maken hoor..groot gelijk meid!
    Je geeft zelf al aan dat je waarschijnlijk ook een deel aan Wehkamp afbetaald zodat je daar van af bent, dat is toch al superfijn!
    Ik duim met je mee :)

6. mumija

mumija Niet meer actief

Wel hier laten weten hoe het afloopt hè Pnirmal...kan ik op afstand met je mee genieten.

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Duim met je mee! Gun het jullie enorm!

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Net weer gebeld en het klopt ik heb te veel betaald ergens in 2012. En al die tijd moet ik al een maand extra betaald hebben ik liep dus al 2 jaar voor uit. In plaats van op tijd.

Dus aankomende maand hoef ik maar een klein deel te betalen 75 euro of zo en de rest van de huur is al betaald. Dus. als alles klopt.

Kan ik en met de kinderen naar de Efteling. En naar de droomgaarden boodschappen gaan mee. wat al betaald is elke maand beetje betaald en mijn dvd.s verkocht.

De kinderen nieuwe kleren kunnen geven. Wekhamp wat extra.s zo dat ik er dit jaar nog van af kan gaan komen. Dsw eigenbijdragen wat nog maar een restand is van 200 euro. En leg dan geld weg voor de zomer vakantie. Voor zwemmen of dagje dierentuin ga toch echt niet zes weken op een flat zitten. En duur hoeft het niet te zijn brood en limo neem ik mee ijsje kunnen ze wel krijgen.:)

Dat komt ook omdat deze maand het vakantie geld los komt vandaar ik veel extra.s in een maand kan doen en mijn dromen komen even uit.

Bedankt voor je lieve berichtje en ook van de andere. De rest van de maanden is het hier ook gewoon vaak op de tandenbijten maar zo als ik het doet. Red ik het net.

9. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Yeah! Wat fijn, zonder dat je het wist een klein spaarpotje achter de hand.

10. mumija

mumija Niet meer actief

Yes! Genieten meid! En lekker naar de Efteling!
    (ben er vanmorgen nog geweest hihi)

11. Cream86

Cream86 Bekend lid

Feb 12, 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Wat goed om te horen :D Geniet ervan!

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

super. Ben benieuwd hoe dochter het sprookjes bos gaat vinden denk fantastisch.;)

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat heerlijk zeg! heel veel plezier!

14. Mamske

Mamske Bekend lid

Feb 5, 2014
    757
    20
    18
    Female
    Draagconsulente
    Ik hoop het voor je dat zou heerlijk zijn! Ik moet wel zeggen dat ik zelf in deze situatie geen cent zou durven uitgeven zonder het gechecked te hebben. Ik zou nooit 100% op de woningbouw vertrouwen! zeker niet als je zelf al denkt 'Huh, hoe kan dat nou?'...

15. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Super meis, het is je zó gegund! Lekker genieten! :)

Maar ik zou idd wel vragen of ze het e.e.a. per e-mail kunnen bevestigen geeft toch meer zekerheid.

16. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Wat fijn geniet ervan!

17. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    Goed nieuws :D:D
    Lekker van genieten, hier ook heel lang alleen geweest en zwaar gehad.
    Wat ben je dan blij dat je eens een keer wat meer kan doen. De volgende maand loopt dan het gewone leven wel weer door.

Je kids weer blij met de nieuwe kleren mama waarschijnlijk nog meer ;)

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Net terug gebeld. ... mijn eerste versie is de juiste helaas. .. was geld verkeerd geboekt onder mijn naam.... wa mijn vermoedde toch juist. alles kan nog gewoon wel huur betalen. en genieten van vakantie geld alleen. daar lukt het ook mee. heb dierentuin in de zomervakantie. maar wel midweek en efteling dochter gewoon andere kleren. gaat toch goed komen. was even blij met mijn doode mus. ze zegt wel bedankt voor uw eerlijkheid. Daar dit kwamen ze achter deze fout. Toch blij met wat wel kan. Bedankt lieve dames voor het mee duimen en dromen. Dromen zijn geen bedrog..

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

tik via mobiel . erg onhandig als je een verhaal goed wilt vertellen.

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

he, wat jammer!

Share This Page