Even mee duimen.

Discussie in 'De lounge' gestart door pnirmal, 6 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Meh, balen! Helaas toch een dooie mus :(

2. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Heb je geen kortingskaarten van de ah? Toch 10 euro minder per kaartje, misschien kan je dan alsnog?

3. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zat ook al te denken, ik heb nog flink wat kaarten over van de spaaractie van de Jumbo. Hoogste korting op de leukste dagjes uit zie voorwaarden.

Mocht je een paar kaartjes willen hebben (je kunt dan zelf je dierentuin uitzoeken) dan hoor ik het graag.

Als je mazzel hebt, scheelt je dat gewoon € 30,-.

Heb wel eens vaker wat van je gelezen en je mag hartstikke trots op jezelf zijn! ook qua financiën. Mensen genoeg die zonder problemen schulden opbouwen, jij bent hard bezig om ze volledig weg te werken.

4. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Hè, wat jammer, het was je gegund!

5. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Jammer, het was jullie zeker wel gegund!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Wat jammer, maar wel fijn voor die andere man/vrouw, die vast nog niet door had, dat hij zo veel geld naar een verkeerd nummer overgemaakt had.

7. Jurassic

Jurassic Actief lid

13 jan 2014
    475
    68
    28
    Wow, dit is lief aangeboden!!

Jammer, maar inderdaad, je bent goed bezig en verdiend eigenlijk wel een extraatje. Helaas kan ik het je niet geven, maar fijn dat er mensen zijn die dat wel kunnen en ook willen.

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dat is lief van je. Ga op zoek naar Efteling kaarten. Andere ook bedankt.

Ach wat ik niet bezit hebt, het was leuk om even in de waan gelaten te woorden dat ik te veel betaald had. Zou graag z.n fout maken haha.

;) knuffel allemaal, Op het journaal crisis is tot einde en we zijn nog gezond dat is het aller belangrijkste;)

Deel Deze Pagina