Ik denk dat ik zo naar de drogist race en nog een test doe. Wat kan een mens paranoïde worden van een zwangerschapstest ....
Er blijft ook al gebruik je anticonceptie een kans dat je toch zwanger wordt. Kans is uiteraard wel klein maar blijft een risico. Zelf bij mijn eerst door de pil heen zwanger geraakt en was ook nog eens mijn eerste keer. Dus pin je niet vast aan dat het niet zou moeten kunnen
Jeetje dat is wel schrikken ... nooit vergeten of ziek geweest oid? De 1e test is zo opgedroogd. De 2e test ga ik zo doen als ik moet plassen, haha.
Huh, wat een onzin. Bij misselijkheid zeg ik ja, dat zou idd moeten maar je lichaam gaat ook op een andere manier veranderen dan alleen door hcg. Het wordt beter doorbloed en het moet hard werken om in te nestelen. Dat van lucht (boeren/scheten) hoor je vaak als klacht voor NOD en mijn borsten veranderen ook vaak al voor NOD. En zeker als je niet veel borst heb, kan dat snel opvallen.
Nee niet ziek geweest of vergeten. Gewoon de uitzondering van die 1% Ik ben benieuwd wat er uit je testje komt.
Ja, hier ben ik het mee eens. Ik had er nog op willen reageren, maar niet meer gedaan. Maar je kan het in sommige gevallen wel al merken voor je een hoog HCG in je bloed/urine hebt.
Kruidvat was te lang rijden dus ben weer naar de drogist gegaan. Zelfde test gehaald en voor de zekerheid nog een clear blue test erbij als de zelfde test straks weer een streepje geeft. Kan het dat er straks niks staat doordat ik niet mijn eerste urine gebruik?
Dat zou kunnen ja. Ik ben zelf erg benieuwd dus heb de neiging om te zeggen GA NU TESTEN!! Maar misschien is morgenvroeg beter OF je bent een middag/avond tester..... Nee, ik moet je niet gaan overhalen haha, doe wat voor jou goed voelt.
Het zou kunnen maar als je niets hebt gedronken en niet hebt geplast zou ik het wel aandurven met de drogist test. Ik zou nog wel even wachten met de cb test. Ik heb die ook gedaan met mijn tuurtest en hij gaf aan niet zwanger, was nog te vroeg.
Ik heb de test gedaan. Hij ligt nu te drogen. Zelfde test als net. Heb nog niks gedronken dus dit is wel 2e plas maar zonder enig water in lichaam. Pffff zenuwachtig .....
Ik zie weer net zo’n dun lijntje als de 1e test. Weer pennenstreep dun. Word na mate de tijd vordert ietsje beter te zien. Ik zal zo een foto maken na 5 min.
Weet je heel zeker dat het een penstreepje je? Het kan ook zijn dat 1 randje van het streepje donkerder is, en dat de rest van de streep gewoon lichter is, zoals op foto 1. Je zie bij de controle streep ook een donker streepje aan 1 kant toch?
Ik volg zie zeker een tweede streep maar hij ziet er wel erg dun en grijs uit. Twijfel dus.. misschien kan een ander merk test je meer duidelijkheid geven.