Ik zie wel iets, zoals verwacht wel minder duidelijk dan je eerste test. Ik blijf er ook bij dat een kruidvat test echt beter is. Je hebt niet de mogelijkheid daar nog langs te gaan?
Op de daglicht foto lijkt hij niet zo helder, maar hij is nu echt duidelijk te zien ... Je hoeft er niet naar te staren. Echter allebei penstreepjes .... Naar de kruidvat lukt vandaag niet... Ik zal proberen of een vriendin hier even snel een test kan langs brengen .... Jeetje, wat killing dit. Onzekerheid ... Ik hou er niet van.
Ik snap je onzekerheid! Ik vind dit geen fijne test. Kan jij niks aan doen natuurlijk Maar die veroorzaken dus dit soort onzekerheden.
Ik zie alleen een scheef streepje wanneer je de test niet uit het omhulsel haalt...ik volg, ben benieuwd!
Ik heb deze test overigens 3 maande geleden ook eens gebruikt en toen kreeg ik niet zo'n pennenstreepje. Of dit is pure toeval dat ik nu 2 pennenstreepjes achter elkaar krijg. Zal ik de clear blue met kruis proberen of is dat zonde ?
Deze test is gelukkig voor jou echt negatief! Een pennestreep... en al helemaal binnen afleestijd is altijd negatief. Je bent nu niet zwanger dus
2e test boven, 1e test eronder. 2e met 2e plas, 1e met 1e ochtend urine. He, dat klinkt fijn haha. Ik zie nu net dat ik nog een kruidvat test in de kast heb liggen, dus die heb ik er nu achteraan gegooid.
Oja, nu zie ik heel duidelijk de penstreepjes op die laatste foto. En zoals ik en meerdere al zeggen is een penstreepje negatief.