Even mee kijken naar een test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door duxi, 10 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Deze uit de hoes en op de tafel. Lijkt wit.

Bijgevoegde bestanden:

2. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Nogal wazig, maar lijkt wit indd.

3. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Nou hier de laatste foto, haha! Ik ga er vanuit dat het niks is, maar die eerste testen hebben mij even flink laten schrikken!

Bijgevoegde bestanden:

4. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ik denk dat je niet zwanger bent meid. Dus hoef je je in ieder geval geen zorgen meer te maken! Sorry voor mijn enthousiasme, ik laat me soms wat meeslepen. Helemaal nu ik ziek thuis zit en me verveel haha!

Echt puur en alleen je allereerste foto waardoor ik twijfelde, maar op de anderen alleen penstrepen en deze kruidvat test (weet je dit zeker? lijkt andere test) is echt negatief.

Nikki15 vindt dit leuk.
  5. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Ik geloof dat dit zo'n test is van de trekpleister. Ook met zo'n pipetje. Maar deze vertrouw ik ook wel. Bijna het zelfde als die kruidvat testen.

He, een last van mijn schouders. Ik vind het niet erg dat je enthousiast bent hoor. Ik ben net zo, haha! In dit geval was ik ietsje minder enthousiast, haha.

6. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Bedankt trouwens allemaal voor jullie reacties!

7. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Voor de dames die vinden dat ik onzin plaats...je lichaam kan ook door progesteron zwangerschapskwaaltjes geven zoals borsten die groter worden en gevoelig enz.
    Is vrij normaal na de eisprong en echt niet altijd zwangerschap gerelateerd.

Ts, gelukkig geen zwangerschap voor jou ;)

YasmijnN, Rosje83 en manaolana vinden dit leuk.
  8. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Dit gaat nergens over. Het is niet dat ik vind dat je onzin plaatst, we geven gewoon aan dat je die klachten die TS noemt ook voor aanmaak van HCG wel al kan krijgen. Ik denk dat we hier als geen ander weten hoe je lichaam je voor de gek kan houden.

9. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Als de klachten komen voor de aanmaak van hcg is het niet van een zwangerschap.
    Onmogelijk.

10. manaolana

manaolana Niet meer actief

Inderdaad je lichaam houdt je dan voor de gek. Wat @Meiske2015 volgens mij bedoelt te zeggen dat als het daadwerkelijk van een zwangerschap zou zijn die klachten dat dit duidelijk op een test te zien zou moeten zijn. Natuurlijk kun je die klachten hebben maar die zijn bv. van het progesteron dat vrijkomt na je eisprong, zegt dan dus niets over een zwangerschap.

@TS fijn dat het vals alarm was!

11. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ik snap heel goed wat ze bedoelt, zij snapt mij niet. Klachten die voortkomen uit HCG kan je onmogelijk krijgen bij een negatieve zwangerschapstest. Maar de genoemde klachten kan je wel krijgen zonder een positieve zwangerschapstest, en dat later blijkt dat je dan zwanger bent tsjah, dat is dan toeval.

Zoals ik zeg, ik heb zo vaak bepaalde klachten gehad die niet door HCG konden komen, maar waardoor ik wel dacht dat ik zwanger was. Maar goed, laat maar zitten :p Dit is moeilijk doen om het moeilijk doen.

Nikki15 vindt dit leuk.
  12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.006
    15.624
    113
    Nabij Utrecht
    1) dit is een etos test en geen kv ;)
    2) op deze manier moet je de test niet aflezen.
    3) de "streep" staat te dicht op de controle streep.

Conclusie.... ook deze is negatief ;);)

13. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Precies dit. Ik heb bij 4 zwangerschappen al ver voor NOD dingen waargenomen die ik me niet inbeeld en die zeker nog niet door HCG komen.

- bloedneus, heb ik echt NOOIT
    - bloederig tandvlees, idem dito
    - van die witte bultjes op mn tepels
    - blauwe aders op mn borsten
    - vaak (dunne) grote boodschap op een dag. Als er wat in mn onderbuik gebeurt reageren mijn darmen direct.

Deel Deze Pagina