Dag dames... ik wil beginnen met ovulatietesten te doen. Wie gebruikt ze en waar kan je ze het beste kopen of bestellen?
hoi slimpie, ik heb ze via babyboomshop besteld..dit is mijn 1e keer met ovutesten..maar ik vind ze wel prettig werken..
Beste Slimpie,Ik had dit al eerder geschreven, maar daar heb jij misschien ook wat aan.Voor het aanvragen van de gratis testen kan je op de volgende link klikken:-klik-hier.
Ik heb die van matcare gebruikt. Evt heb ik nog wel een aantal voor je in de aanbieding (leuk prijsje...)
Ik heb de gratis testen van Babyboomshop aangevraagd en ook gekregen. Ik heb inmiddels testen bijbesteld omdat ik twee keer per dag wil testen. Ze zijn een stuk goedkoper andere aanbieders en werken net zo goed als cleuarblue testen volgens anderen. Als je de gratis testen wilt aanvragen kan je dat doen door op deze link te klikken. Je moet wel zelf de verzendkosten van 1,95 betalen. Veel succes.
IN eerste instantie eens per dag. Kom je richting je eisprong dan zijn er genoeg dames die tweemaal per dag gaan testen, zodat ze hun eisprong niet kunnen missen.
Ik gebruik de dipsticks van Zwanger&Kids. Ik heb veel merken geprobeerd en vind deze het duidelijkst en ook goedkoop gelukkig.