Even mee kijken pls?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Flippo123, 20 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

hey hey meiden :)
    Even een vraagje of jullie met me mee willen kijken :)
    Ben weer begonnen met ovu testjes om toch wat meer zekerheid te hebben :)... heb sinds 3 dagen een drukken soort van gevoel weer in mn onderbuik.. t zelfde als ik vorige cyclus ook had vlak voor mn eitje...
    Dus weer testjes gedaan... wat denken jullie zal hij er snel aan komen of zullen deze al posi zijn?
    Zijn de testen van testpoint... 1e keer dat ik deze gebruik... voorheen Mat-Care... dus weet nog niet goed hoe ik ze moet intrepreteren....

Bekijk bijlage 60071

(moet er wel bij zeggen dat ik ze uit de hulsjes heb gehaald... zitten normaal in die witte hulsjes met groene dop!)

2. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    tja moeilijk te zeggen, hij komt er in iedergeval aan dat zal vandaag of morgen zijn denk ik.

3. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ze zijn bijna positief denk idd morgen of maandag

4. Flippo123

Test idd nog even door even kijken wat ze doen!

5. Flippo123

Nou mn testje vandaag was weer een stuk lichter... weet niet wat ik er van moet denken...
    Vorige ronde werden mn testjes ook bijna posi rond cd13, toen nega... en toen op dag 22 had ik in ene een knal test... (zie album).... Dus wie weet gaat t nu weer zo!
    En zo niet... dan volgende ronde beginnen de folikel metingen bij de gyn... (ik slik clomid namelijk) en hebben we echte duidelijkheid... geen getest meer e.d. dan...

Deel Deze Pagina