licht streepje zw.test babyboom. Betrouwbaar?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door seol, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seol

seol Actief lid

30 sep 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft iemand ervaring met de babyboom zwangerschapstesten? Ik had steeds een licht streepje op de ovulatietest dus deed net een zw. test en ik zie een lichte streep. Op zich geldt meestal 'streepje=zwanger' hoe licht ook, maar omdat dit zulke goedkope testen zijn twijfel ik een beetje. Kan het soms ook een indroogstreep zijn? Ik heb nog wel een KV test thuis liggen maar wil deze nu nog niet doen omdat ik vandaag veel heb gedronken.
    Iemand ervaring met de Babyboom testen?

2. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    foto??

3. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik heb ze van babyboom gehad en zelfs mijn man was er zwanger haha
    maar ja hopelijk zijn ze veranderd

4. seol

seol Actief lid

30 sep 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het streepje is echt te licht om op de foto te krijgen jammer genoeg. Oe, ben zo zenuwachtig. Net even gegoogles op 'vals positief' en daar heeft wel iemand vals positief getest met babyboom. Vrees nu dus dat deze vals positief is :(

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

maar meid anders haal van de kruidvat 2 voor 5 euro
    succes en ik hoop dat het niet zo is

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hey meis

ik zou de kv test doen als je die toch thuis hebt liggen,ik teste 30 April licht posi na 6 glazen cola en 1 liptonice

ik duim voor je

7. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ik zou lekker die kruidvat test doen!

8. seol

seol Actief lid

30 sep 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb de KV test inmiddels gedaan en geeft een nog lichter streepje. Je moet er echt een beetje fantasie voor hebben om hem te kunnen zien. Mijn vriend ziet hem niet. Hij ziet het streepje op de test van babyboom wel. Kortom..het kan nog alle kanten op :( Al moet ik zeggen dat dat bij mijn eerste zwangerschap ook zo was. We hebben er 3 dagen over gedaan om een beetje overtuigende test te krijgen, en dan nog was ie heel licht.
    Mijn vriend wil wel dat ik over een paar dagen weer test, maar dat hou ik echt niet vol hoor. Morgen doe ik er weer een.

9. seol

seol Actief lid

30 sep 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier even een update..het lijkt er op dat de zwangerschapstesten van babyboom niet betrouwbaar zijn. Ik test bij vanaf maandag bij elke zw. test van hun licht positief )en wordt ook niet donkerder) maar van de kruidvat negatief. Opvallend was alleen wel dat de testen van babyboom geen lichte streep lieten zien toen mijn vriend´s urine werd gebruikt....

10. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Ik testte er ook altijd licht positief mee ik vind het rottesten,
    je kunt beter voor de kv 2v5 gaan s6

Deel Deze Pagina