Wel of geen eisprong gehad?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Femmefatalex, 28 mrt 2025.

1. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand even met mij mee wil kijken. Normaal gesproken variëren mijn cyclussen tussen de 32 en 37 dagen en heb ik na mijn eisprong wel een significante stijging in mijn temperatuur. Echter deze maand vind ik de temperatuur na mijn vermoedelijke eisprong erg wiebelig en redelijk laag blijven ten opzichte van mijn temperatuur voor mijn vermoedelijke eisprong. Ik heb ook LH testen gedaan en deze bleven laag tot en met dag 21 (ratio tussen 0.16 en 0.28) Op dag 22 heb ik tegen 12:00 ‘s ochtends getest met een lh ratio van 0.59. Helaas was dat de laatste test die ik in huis had en waren de bestelde testen vertraagd. Ik heb dus pas weer in de avond van dag 23 kunnen testen en toen was mijn Lh ratio 0.29. Ik nam aan dat ik mijn piek gemist had maar naar aanleiding van mijn temperatuur begin ik toch te twijfelen. Wat denken jullie? Heb ik mijn eisprong al gehad of moet deze nog komen?

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat je ei op 24 maart was (dus cd 26) en dan nu 4 dpo met een gele lichaamsdip op 3 dpo.

Deel Deze Pagina