Hallo allemaal, Totaal niet bezig om zwanger te worden maar menstruatie blijft uit. Willen jullie even mee spieken of jullie iets op de test zien of niet. Liefs van mij
Niets te zien, waarschijnlijk een latere eisprong & daardoor latere menstruatie. Kan een keer gebeuren
Ik zie ook niets. Als je overtijd zou zijn door een zwangerschap had er wel een echt duidelijke streep moeten staan. Misschien gewoon een iets langere cyclus?
Als je overtijd bent zou je (in bijna alle gevallen) al wel een streepje zien (uitzondering daargelaten). Ik zie op je foto's niks maar uit ervaring weet ik dat je soms zelf al wel iets ziet maar de foto gewoon echt niet meewerkt . Zie je zelf wel iets?
Ik lijk heel lichtjes iets te zien, maar twijfel omdat ik wel eens vaker van die hele erge tuurstreepjes heb gehad en dit uiteindelijk niks was. Ik ga het wel gewoon afwachten dan nu.
ik lijk ook iets te zien maar weet het niet zeker. Wel heeeeel erg tuur voor als je overtijd zou zijn. Wanneer had jd ongesteld moeten worden?
Ik ben normaal gesproken vrij goed in turen, maar hier zie ik toch echt geen tweede streepje op... Hoop gauw een foto van een test van je te zien waar ik wel een streepje op kan ontdekken!