Ik ben vandaag 5 weken zwanger Afgelopen dinsdag testen ik 2-3 Dus dacht doe er vandaag nog 1 en die gaf 2-3 aan. Uur later gaf die 2-3 en 3+ aan haha Iemand dit eerder gezien?
Vreemd zeg. Is het met deze ook dat je hem met 10 min. Of zo niet meer mag aflezen? Nee zeker? Zou hem mee terug nemen naar de winkel..
Naja, de uitslag is positief dus zie geen reden om ermee naar de winkel te gaan...of wel? Denk dat je moet uitgaan van de eerste uitslag Gefeliciteerd meid!
Ik wist zoieso dat ik zwanger was. Maar had deze nog liggen uit een verpakking van 2. Dus denk doe hem gewoon even. Ik verwachte 3+ omdat ik vandaag 5 weken ben
Vind m eigenlijk wel erg toepasselijk. Bij 5 weken zit je ook precies op de grens 2-3 en 3+ als je hcg precies het lijntje aanhoud wat cb in gedachten heeft. Maar nog nooit zo gezien en hoort natuurlijk niet. Maar wel gefeliciteerd met je zwangerschap!
ik denk dat het apparaat een beetje twijfelt of je nou 2/3 weken bent of nou 3 + zou toch voor zekerheid even terug gaan
hahahaha.. de test twijfelt Ik zou gewoon een foto naar cb sturen met een grappig verhaal.. gewoon voor de fun!
Haha, ik moet zeggen, ik vind hem wel erg leuk! Ik zou gewoon uit gaan van de eerste uitslag, e doordat je op het randje zit hij de 3+ er maar achter "geplakt" heeft haha!
Ik zou ook teruggaan hoor hij werkt niet hoe die hoort te werken gewoon een nieuwe vragen deze is niet duidelijk hoe of wat en daarom doe je wentelt voor duidelijkheid dus ik zou teug gaan.. Liefs