Glitter eyeliner

Discussie in 'De lounge' gestart door PenK, 1 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Je ziet tegenwoordig van die geweldige (vind ik;)) subtiele glitter eyeliner.
    Ik heb om het uit te proberen een of ander goedkoop spulletje gekocht, en het staat echt heel gaaf. Jammergenoeg blijft het niet heel lang zitten.
    Wie gebruikt dit ook en van welk merk, en hoe bevalt dit??

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik heb 'm van collistar, echte eyeliner. Deze blijft heeeeeeeeeeeeel lang zitten, want als je ermee gaat slapen, zit ie de volgende dag nog hahahahaha.

3. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Haha, maar dan over je hele gezicht zeker?!;):);):p

4. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ik heb er eentje van etos of kruitvat of zo. durf m niet zo goed te gebruiken omdat ik bang ben dat ik glittertjes in mijn ogen krijg.

5. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

ik heb er ooit 1 bij de hema gekocht.
    tot nu toe niets in me ogen gekregen.
    blijft goed zitten en krijg het er goed afgewassen:)

6. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    essence van de kruidvat alle kleuren!!!alleen doe ik eerst oogschaduw op,dan zwarte eyeliner die laten drogen en dande glitters over de zwarte lijn aanstippen in dezelfde kleur combinatie als de oogschaduw valt ie lekker op)hihi

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik heb van die hele goedkope glitter eyeliner van Essence (kv) ook om te proberen maar die blijft echt super zitten!

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik heb glitterspul van Grimas.. gebruik een heel dun kwastje en doe dat over mijn oogpotlood heen.. en ik ben er heeeel blij mee! Super spul

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Nee, hij blijft ECHT zitten!! Ik vind deze echt het beste, krijg ze niet in mn oog, je kan er echt een rechte lijn mee trekken en blijft dus top zitten!

10. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Ik heb een oogpotlood met glitter in blauw en bruin/goud van Sisley! Deze is heel mooi en redelijk subtiel, maar erg duur..

Lees hier dat Collistar ook zoiets heeft, dus ga zeker kijken naar andere kleuren. Zal vast mooier geprijsd zijn?? En is dit een kwastje, potlood of wat?

11. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Ik snap eigenlijk nooit dat goedkope merken, zoals essence, bij anderen goed blijken te zitten. Bij is dit echt nooit het geval! Ik koop dan ook echt alleen duurdere en dure make-up, wel na veel goedkope make-up geprobeerd te hebben hoor.. Ben helaas nooit tevreden! :(

12. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de glitterpotloden van Bourjois.

13. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Kan iemand ff een fotootje plaatsen hoe dat er uit ziet? Ik heb echt geen idee, kan me er niks bij voorstellen, dus ben ik nieuwsgierig geworden. Een foto van alleen een oog is ook goed!

14. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Haha hier nog 1..

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Die ik bedoel is echt een eyeliner, dus met kwastje. Ik heb 'm in alleen met glitters en eentje met aan de ene kant zwarte eyeliner en de andere kant glitter.
    https://www.topdrogist.nl/Collistar-professional-glitter-eyeliner/product_2025_35252.html

16. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Ik heb zoiets als deze..

17. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Ladyzorra, ga hem morgen meteen uitproberen..

Wat ook heel mooi is zijn de potjes glitter, oa te koop bij de grotere Douglas. Met een kwastje breng je allereerst een doorzichtige vloeistof aan op je ooglid, en daarna breng je met een kwastje de glitters aan op die vloeistof zoals jij dat wilt..

Altijd heel veel complimenten over gehad, deze is echter heel opvallend en te koop in heel veel verschillende kleuren..

18. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Ik heb er een van golden rose (ooit op een kappersbeurs gekocht). Ben er heel tevreden over. Maar ik gebruik ook wel eens vaker wat hierboven beschreven staat, dus met vloeistof en een potje glitters. Maar goed, dat is niet zo heel subtiel he ;).

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik heb ook van collistar een soort witte ogenschaduw in een potje, en dat glinstert echt heel mooi, heel subtiel. Is dus niet echt glitter glitter. Beetje moeilijk uit te leggen;)

20. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Ja die ken ik wel denk ik, is dat een klein vierkant doosje?
    Ten minste, dat was het zo'n 8 jaar geleden, toen had ik die ook..
    Goed dat je het zegt, die is echt heel mooi, leuk dat ze die nog hebben.. Ook weer eens voor kijken.. :)

Deel Deze Pagina