Sensitest dipstick ovutest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Noddie, 4 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Hee,

Heb gisteren m'n sensitest pakketje met ovutesten gekregen, wou eens even kijken hoe ze werken dus net 1 gedaan.
    Maaaar, na ongeveer 10 minuten stonden er 2 streepjes op..
    Hoef me niet scheel te staren, zie hem gewoon staan.
    Is dit een indrooglijn? Iemand hier ervaring mee misschien?

Ben op dit moment ongesteld dus kan nu echt geen ei hebben en dat duurt ook nog wel een 9/10 dagen.

Alvast bedankt!

2. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Bij mij stond er ook altijd een streep, hij is pas echt positief als hij gelijk of donkerder is dan de controlestreep.
    Je hebt namelijk altijd wel een beetje van het lh hormoon in je lijf.

3. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Hee, thnx voor je antwoord :).

Vond het een beetje vreemd, ik had vorige maand ovutesten van testjezelf en die waren gewoon echt steeds spierwit als ik m'n ei niet had en niet in de buurt was.
    Deze werden dichter bij m'n ei steeds donkerder.
    Nou jaa, het zal bij deze wel zo zijn wat jij zegt :) bedankt.

4. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Ik gebruik die van Sensitest ook. Zijn fijn in gebruik en kleuren namate je meer bij je ei in de buurt komt ook steeds donkerder (streepjes).Dus makkelijk in gebruik :) Succes iig !

5. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ook sensitest gebruikt.
    Altijd een licht streepje te zien. Toen iets donkerder. ben toen 2x per dag gaan testen. Toen de dag voor mijn ei een test heeeeeel erg licht en de dag daarna (of test daarna weet het ff niet meer) een mooi positieve test!
    Ik ben er tevreden over.

6. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Dit is mijn test van vandaag terwijl ik nog ongesteld ben..
    Is het normaal dat ze zo licht blijven tot je ei? Vorige merk waren ze namelijk gewoon spierwit als ik geen ei had of er niet dichtbij was..

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik heb er toevallig 2 gedaan ene paar dagen na mijn ei.. 1 juni en eisprong 26/27 mei.. en die waren iets donkerder dan die van jou..daarna niet meer met ovutesten getest trouwens, was puur nieuwsgierig, maar goed.. schijnt dat veel dames de hele cyclus door een 2e streep hebben dus volgens mij is het normaal...

8. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    ja hoor is heel normaal, let op als ze donkerder gaan worden dan komt je ei er aan, echter kan hier ook dan nog wel een aantal dagen overheen gaan.

Net als hier voor werd gezegd, zodra ze positief zijn ging ik ook 2x per dag testen 's-middags en 's-avonds anders miste ik mijn piek.

en sowieso nooit 's-morgens testen.

Deel Deze Pagina