aiden is bijna 9 maanden maar snachts komt hij ieder uur is heel onrustig . maar smiddags slaapt hij wel 3 uur en van 7 tot 10 sochtends waarvoor slaapt hij nou snachts niet ik snap het gewoon niet. zo onrustig veel huilen. verder eet hij heel slecht anderhalf fles op een dag een potje avondeten en fruit verder niks brood moet hij niet namelijk. iemand hier ervaring mee
Deze leeftijd worden ze wat bewuster. Ze gaan snachts verwerken wat ze overdag meemaken, dromen. Of wellicht tandjes ?? Dan is het eten hier ook heel slecht en onrustig slapen.
ik heb dat bij het eerste tandje ook gehad. Maanden snachts wakker gelegen en slecht eten. toen was het tandje erdoor en toen at ze weer alleen week later kwam er weer een tandje door. Heeft ie ook rode billetjes ? of rare ontlasting zit ie aan zn oortje te irriteren misschien..
Hoektanden zijn best "misselijk" begreep ik. Ik ben zelf nog niet zover, de kleine heeft hier pas laat tandjes ze heeft net pas dr tweede . Zou even langs de dokter gaan om een eventuele oorontsteking uit te sluiten. Tandjes komen wel snel achtermekaar, tenminste hier. Hier is het een hele poos onrustig en piept er wat door dan is het een paar dagen rustig goed eten enz en dan is het weer mis. Het derde tandje zie ik hier ook nog nergens doorpiepen maar aan de ontlasting enz merk ik dat er weer wat aankomt..
Ik begrijp ik goed uit je verhaal dat hij van 7-10 slaapt s ochtends...en s middags ook 3 uur? VOor een kindje van 9 maanden is dit misschien wat veel. Misschien dat hij daardoor s nachts niet moe genoeg is?
Ja helaas veel ervaring mee. Misschien idd wat korter slapen overdag. Hier 2 x 1,5/2 uur. En wat bij ons ook goed hielp was een duidelijke structuur/ritme in de dag. Een goed avondritueel. Voldoende drinken overdag (hij werd soms echt met honger wakker). Mocht het lange tijd aanhouden (hier zo'n 4 maanden) dan nog een tip, het boek lekker slapen zonder huilen. Heb ik in ieder geval veel aan gehad.