Hoi meiden, Op 21 december ben ik gecurreteerd nadat op 10 December tijdens de echo bij de vk bleek dat ons kleintje, na twee goede echo's met kloppend hartje, niet meer leefde. Op diezelfde dag is het bloedverlies ook begonnen maar helaas zette er niks goed door. Inmiddels zijn we twee weken verder en heb ik qua herstel totaal niet mogen klagen (een dag koorts gehad, maar dat is vermoedelijk een reactie geweest op de currstage). Sinds nieuwjaarsdag verlies ik ook helemaal geen bloed meer en is mijn afscheiding weer opgang aan het komen. Echter, mijn temp is weer aan het stijgen waarop ik me nu dus afvraag; is mijn lichaam nog altijd wat van slag, of betekend die trage stijgende lijn iets heel anders? Ik weet dat ik nog kort na mijn MK zit en dat niks nog iets hoeft te betekenen, maar gezien de trage stijging vraag ik het me toch af. Normaliter ligt mijn basale temperatuur rond de 36.3/36.4 maar omdat ik tussendoor enkele dagen niet getempt heb weet ik niet of dat mijn temp al op dat niveau is geweest. Daarbij zijn de tempen tijdens het bloedverlies rectaal gemeten (met een andere thermometer), en de tempen van de afgelopen dagen vaginaal (zoals ik altijd temp, vaginaal elke ochtend en op hetzelfde tijdstip.) Is er misschien iemand die dit (her)kent?
Bij mij was mijn temp de weken na de mk ook nog vrij hoog. Pas na 4 wk. ging hij weer richting normaal. Je kan het kaartje zien via de link bij mijn handtekening. Het is de een na laatste.
Dankjewel voor jullie reacties! Dan ga ik er maar niet vanuit dat het verder iets is. Vandaag is ie ook weer iets gestegen, maar van wat ik begrijp kan dat dus goed nog even aanhouden of gaan weer gaan schommelen?
Het kan allebei helaas. Blijft dus afwachten en doortempen. Als je 21 dec als cd 1 rekent dan zou je vandaag op cd 17 zitten en zou je ei (gezien je normale basaal) voor 2 januari moeten zijn geweest (die paar dagen dat je niet getempt hebt) en dus een ei voor cd 12. Dat lijkt me nogal vroeg
Dat zou inderdaad best vroeg zijn, normaal heb ik een eisprong op cd13/14 afgaande op mijn rondes voor de MK. Ik temp maar gewoon trouw door en wacht geduldig af. Maar in principe moet ie dus weer eerst uiteindelijk terug naar basaal voor er een eitje kan springen?
Bij mij zakte de temp pas naar de basale lijn toen ik weer voor het eerst ongesteld werd Ikhad geen eisprong de eerste cyclus
Ik heb een aantal mk gehad. Vroeg en wat later. Scroll maar door mijn ff kaartjes, dan zie je dat het best verschillend is. Na 1e MA en cytotec op vd 19 ei na 2e ma een maand lang positesten en cyclus van 40 dagen zonder ei.
Jarig ik zou als ik jou was 21 dec als dag 1 zetten van je nieuwe cyclus. Gezien het feit dat er nog een beetje hcg in je lijf zit (wat je deze week meette met je test) denk ik niet dat je eisprong al geweest is. Mijn basale temp lag na mijn eerste twee miskramen ook vier weken een stuk hoger dan mijn basale temp. Dat kwam uiteindelijk vanzelf goed in de ronde erna (ik werd na vier weken zonder eisprong ongesteld).
Uuhm, kan ik dat zo aanpassen in FF? Ik weet precies hoe de app werkt als het aan komt op het invullen van temp e.d, maar niet hoe ik zelf een datum kan aanpassen naar cd1 😊 En klopt inderdaad wat je zegt, mijn testje afgelopen week had nog een hele lichte tuurstreep en dan kan er sowieso nog een eisprong plaatsvinden, toch? In principe zou mijn temp dan dus sowieso altijd weer terug gaan naar mijn basale temperatuur van 36.3/36.4, of dat nu met of zonder eisprong gaat zijn? Toto, ik heb even door je kaartje gespiekt en het is inderdaad heel verschillend om te zien. Zo'n tempkaartje maakt dat dan toch weer goed duidelijk dan hé