Hoi, Vanochtend getest met een KV (2 voor 5 euro) getest en na ong 5 min kwam een lichte streep. Deze werd de minuten daarna wat donkerder, zie foto. Wat denken jullie, zwanger?? Ik ben nog niet echt overtuigd. Heb nu ook een digitale CB gekocht om evt morgen nog te doen. Ben alleen bang dat als ook daar slechts een klein beetje HCG te zien is, hij op 'niet zwanger' komt te staan. Iemand ervaring? Hoor graag jullie mening, heb foto van test bijgevoegd (op de test staat wel dat de uitslag na 5 min niet meer geldt, terwijl hij dus tussen 5 en 10 min steeds duidelijker werd (maar nog steeds lang niet zo donker als de teststreep). Spannend hoor! Groetjes Smartie
Nou dat is geen licht streepje hoor! Is gewoon een hele duidelijk streep! Gefeliciteerd! Je bericht staat alleen niet helemaal goed. Er is een apart topic voor testen.
Ik zeg ook zwanger. Maar moet dit verplaatst worden naar het forum zwangerschapstesten? Daar weten ze er vast veel meer van!
Dat is toch geen licht streepje meer? Volgens mij ben je hartstikke zwanger!!!! Gefeliciteerd! Bij mij was het streepje nog veeeeeeel lichter destijds en werd idd ook iets donkerder nadat de tijd al verstreken was.
Oh sorry voor verkeerde plaatsing! Hmmm word wel heel blij van jullie reacties, hoop maar dat jullie gevoel klopt! Even kijken hoe ik dit bericht kan verplaatsen!
Oh ik hoop het echt! Jullie denken niet dat het feit dat hij vooral ná die 5 min steeds zichtbaarderd werd (want volgens bijsluiter mag je na 5 min de score niet meer 'meetellen') kan betekenen dat het niet zo is?
Nee echt meid, je bent gewoon zwanger. Kijk maar naar de testen in mijn album.. Die zijn nog lichter! En ik ben ook zwanger. Van harte gefeliciteerd!!
Ik zie je foto's inderdaad, als jij die CB test ook ongeveer tegelijk met je KV testen hebt gedaan ga ik ervan uit dat mijn CB morgen ook positief uitvalt!!
dit was die van mij...en dat ligt hier boven in bedje lekker te snurken hihi...dus ik zeg kei zwanger!! Mijn test kwam trouwens ook pas tegen de 5 minuten te voorschijn.....maaar dit was wel 10dpo pas!! Terwijl mijn LF altijd 17 dagen of meer is....(ivm de clomid)