Hi dames, Ik ben weer veeeeeel te vroeg, namelijk 8 dpo maar ik kon mij niet bedwingen! Ik zweer echt een tuurstreepje te zien op de test... ik krijg hem alleen niet op de foto. Ik heb het toch geprobeerd en hoop dat jullie ook iets kunnen zien
Ik zie helaas (nog) niks hier op.. ook geen goede ervaringen met heeeeele erge tourstreepjes op deze tests (2 maanden vals "positief" gehad op die manier..) Hopelijk in de middag of morgen een duidelijkere test!
Sorry maar ik zie helaas niks. Over een paar dagen misschien nog eens proberen! Hopelijk heb je dan een mooie test in handen
Bedankt dames! Het is ook zoooo moeilijk op de foto te krijgen haha In het echt staat er echt een klein streepje Wordt vervolgd
Update! Vandaag 10dpo en zie weer eeb streepje.. Wanneer zou ik een cb met weken indicator kunnen doen denken jullie?
Mits binnen afleestijd de streep zo duidelijk was als op deze foto, denk ik dat je nu of morgen wel een cb kunt wagen. Is het streepje wel echt roze? Kan dit moeilijk zien op deze foto omdat hij al ingedroogd is.
Jazeker binnen de tijd en in het echt is hij roze Ik ga snel een CB kopen en dan probeer ik te wachten tot woensdag
Nou echt net 15 minuten geleden! Hahaha Hartstikke zwanger hoor Action testen lopen heeeeeeeeel langzaam op ook
Gefeliciteerd! Action testen lopen idd langzaam op dus laat je daar niet gek door maken. Daar kun je ook echt het beste een dag tussen laten.