Hallo allen, İk ben hier nieuw (niet op zw) mijn man en ik zitten helaas al een jaar in de mmm. Man geen zaad, met operatie aan icsi begonnen. Eerste poging en na twee weken terugplaatsing van de embryo test ik positief.. İk kan het nog steeds niet bevatten en denk het za wel een productiefout zijn die test Zaterdag heb ik getest en gisteravond nam de pijn van mijn borsten al af en word ik dus knetter.. İk had altijd een onregelmatige cyclus en heb nu dus 16 dagen na de "bevruchting" in de kliniek een positieve test gehad.. Hij reageert alleen op hcg toch?? Wie wil er even met mij meekijken?? Trouwens afgelopen woensdag getest negatief, vrijdag licht positief en zaterdag dus positief. Kan dat zo snel veranderen?
Nou volgens mij kan ik je feliciteren hoor Ja het kan zeker dat het zo snel veranderd. Ik had twee dagen voor nod een omowitte test. Op mijn nod een goede streep! Als je het zeker wilt weten doe dan even een cb indicator die je letterlijk zwanger of niet zwanger verteld. Maakte het bij mij een stuk duidelijker
Super mooie test meis! Ik denk dat ik je gewoon kan feliciteren!! Ik ben zelf nu ook 6.1wk zwanger na ICSI (wel pas de 5e tp jammer genoeg)
Lief van jullie allemaal İk lees op dit forum ook met dezelfde testen, dat het verticale (hcg) streepje even dik moet zijn.. Nou dat is ie volgens mij toch ook???? Want het pennenstreepje kwam veel later pas.. Deze foto is ong 4 tot 5 minuten na plassen... İk snap niet waarom je niet gewoon meteen uit kunt gaan van zo'n test dat ie betrouwbaar is....
Welk merk testen waren negatief?? Die lichte van vrijdag was toch de kruidvat plus?? Die is zowieso een flink stuk minder gevoelig dan de cb plus
Woensdag negatief was kv plus en vrijdag ook, zie foto boven.. Kan ik uit je test dan opmaken dat het gewoon een goede uitslag is... Hcg waargenomen? Vond m namelijk wel licht positief hoor die kv. İk ben echt zo vd kaart na deze uitslagen.. Maar mijn ha vond het normaaal, ze zei ook dat alles nog zo gevoelig ligt bij me.. Die mmm geeft je wel ff een andere kijk op zaken.. Zit al twee dagen op dit forum 24/7 Ook maar mee stoppen denk ik..
Gefeliciteerd. Je mag je wel zwanger noemen . Hij is echt flink positief en ti's geen twijfelaar. Probeer lekker te genieten en ga albast dagdromen over de 1e echo, 20 wk echo, kamertje kopen en nog heel veel meer leuke dingen