Ja ik dacht, zo'n sapje is handig voor extra vitamines. Om één keer per dag een sapje te geven ipv water.
Hangt welk he geeft Sapje is helemaal niet handig. Je krijgt veel vitaminen van fruit stoom of vers en niet van sapje. Bovendien te veel is ook niet goed Ik stoom fruit in de ochtrnd daarvan vang ik stoomvocht en dat geef ik soms 2 lepels versgeperste sinasappel. Maar ik geef nooit sap uit pak/fles voor baby. Alles wat verpakt is: niet erg goed of in elk gevaal niet beter dan gewone water. Wil je meer weten over gezond en verantwoord eten is ern boek: vullen of voeden met veel tips en recepten die erg verantwoord zijn voor hele gezin.
Ik maak de sapjes zelf in de blender door fruit te pureren en te mengen met wat water. Soms zonder water als het wat wateriger fruit is en dus al van zichzelf dun genoeg is om te drinken. Het vervangt geen fruit maar het vervangt wel een beker water en ik denk dat dit gezonder is dan enkel water. In ieder geval nu in de winter wanneer ze wel wat extra vitamines kan gebruiken.