Mama Apps Ik weet niet of jullie de link kunnen openen maar hierin is mijn grafiek te zien! Heb hopelijk/als t goed is een eisprong gehad (eerste keer dat ik met ovu testjes bezig ben geweest). Dat zal op dag 22 denk ik hebben plaastgevonden. Sindsdien is m'n temperatuur iets hoger, 37 graden en vanmorgen 37,1. Hoelang moet dit hoog blijven voor een eventuele zwangerschap? Wanneer zakt t weer mocht ik ongesteld worden? Liefs
Ja! Vanmorgen had ik 37,1 gemeten en dat is tot nu toe het hoogste. Bij die grijze stip onderin zou ik m'n eisprong misschien kunnen hebben gehad.. Heb hier nog totaal geen verstand van, eerste x dat ik t bijhoud.. Wie kan er commentaar op geven?
Na je eisprong gaat je temp minstens 0,2 graden omhoog (gedurende drie dagen), dus dan is het niet waarschijnlijk bij de grijze stip, maar twee dagen daarna. Als ik je verhaal lees, begrijp ik het goed dat je ovulatietest positief was op de dag van de grijze stip? Want als deze positief is duurt het tussen de 24 en 48 uur voordat het eitje springt. Je temperatuur blijft ongeveer op hetzelfde niveau als nu, het kan met een paar kleine dipjes of pieken gepaard gaan. Wanneer je temp zakt, verschilt per persoon. Meestal is dit een dag voor, of op de dag van de menstruatie. Maar het kan ook zijn dat je temperatuur pas een dag later zakt. Ik zou een gemiddelde tijd van 14 dagen na eisprong aanhouden om te testen. Zie je dat je temperatuur dan al daalt, kun je het testen achterwege laten, scheelt een hoop geld
Ok dankjewel! Bij die plusjes bovenaan had ik een naar mijn idee positieve ovulatietest, vooral de eerste van de twee.. Dus dan kan t kloppen want twee dagen later was er een lichte tenperatuur verhoging van 36,6 naar 37,0. Ik voel wel de hele tijd kleine steekjes/krampjes helemaal onderin vooral gisteravond, maar denk nog niet dat het een innesteling kan zijn. Nou ik wacht dan nog zeker een weekje af en maar eens kijken wat er gebeurd!
Ps. had net bij t afvegen roze/licht bruin slijm? Erg vroeg voor een aankomende menstruatie denk ik? Maar ook voor een eventuele innesteling vroeg lijkt me?
Je zit nu op 3 dpo, dan kan er nog niets innestelen, dit vindt ongeveer plaats tussen 7 en 10 dpo. Van een menstruatie kan t ook niet. Niet alles valt te verklaren...
Ok, het kan idd ook zomaar wat zijn. Ik denk dat ik dinsdag of woensdag eisprong heb gehad aangezien ik maandag begin van de middag een positieve ovu test had. Dan zou ik nu 4 of 5 dpo zitten. Nou ja afwachten maar of er deze week wat gaat gebeuren.
Aan je temp te zien zou ik zeggen dat je 4dpo zit. Ik vind de grafiek wel niet duidelijk doordat er niks van datum/cd en temp op te zien is.
Ja dat klopt Louloulo, ik ben het met je eens. Ik was inderdaad ook ff in de war doordat de app erg onduidelijk is en de grafiek die er staat van gisteren is Fertility friend is veel duidelijker! Je zult nu 4 dpo zitten.
Ik kon helaas de afbeelding niet verkleinen waardoor de dagen niet te zien zijn en de temperatuur ook niet.. Ik gebruik mama Apps.