Wanneer was nu mijn ei

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by heleen, Mar 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. heleen

heleen Actief lid

Jun 17, 2006
    220
    0
    0
    Hoi ik ben echt helemaal de weg kwijt willen jullie een gokje wagen over het tijdstip van mijn ei heb nu voor de 3x in deze cyclus een positieve ov van cb gelukkig hou ik ook mijn temp bij.

2015-03-09-17-27-27.jpg

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Kun je ook jouw link plaatsen? Via sharing en dan get code. Dan kan ik zien wanneer jouw positieve testen waren. Ik zie nu zo nog geen duidelijke eisprong.
    misschien cd 20, misschien cd 26.
    Jouw kaartje lijkt wel op mijn kaartjes voor clomid :(

3. heleen

heleen Actief lid

Jun 17, 2006
    220
    0
    0
    Volgens mij is het zo goed. Het probleem is dat ik niet helemaal juist heb kunnen meten :) mijn zoon is soms om 3uur wakker en dan moet ik eruit en om kwart over 7 neem ik mijn temp dus het komt waarschijnlijk daar door dat hij zo schommelt heb al een paar dagen echt menstruatiepijn en sinds een dag of twee ben ik super moe vandaag een testje gedaan en een licht streepje wel goed zichtbaar dus is het nu ei die weigert of is het nu van zwanger zijn ;)

My Ovulation Chart

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hmm ik zie eigenlijk niet echt een eisprong :(

En zo vaak een positieve ovulatietest geeft waarschijnlijk al aan dat jouw hormoonhuishouding uit balans is.

Ook in jouw kaartje van vorige maand zie ik niet echt een overtuigende eisprong. Ondanks dat je laat begonnen ben met temperaturen.

Even 2 maanden door tempen, als het dan nog zelfde is daarna zou ik naar huisarts gaan.

Ik had ook dat soort kaartjes..... zal er 1 laten zien
    en mijn dochter was ook spontaan na 7 maanden. Blijkbaar heb ik heel sporadisch een eisprong en is het net die eisprong raak geweest.

5. heleen

heleen Actief lid

Jun 17, 2006
    220
    0
    0
    Ik heb jaren in de mmm gezeten dit vanwege miskramen heb altijd een goede eisprong gehad soms super vroeg in de cyclus. Ik kijk wel of de testen donkerder worden. ;) zo niet stop ik met de tarwekiemolie dit brengt mijn cyclus dan toch meer in de war dan gedacht

2015-03-09-18-57-34.jpg

Oud kaartje

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja dat is inderdaad een mooi kaartje! Hopelijk pakt jouw lichaam het nog op en krijg je weer dezelfde kaartjes. Misschien ligt het wel aan de tarwekiemolie.

7. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,478
    8,734
    113
    Ik denk op dag 20 eisprong en dag 26 (zou dan 6dpo zijn) mogelijke innestelingsdip. Wat helaas geen garantie is op een doorgaande zwangerschap mocht dat zo zijn.
    Maar gezien je licht positieve zwangerschapstest en moeheid sinds 2 dagen zou het mij niet verbazen.

8. heleen

heleen Actief lid

Jun 17, 2006
    220
    0
    0
    Ik ben nog steeds niet ongesteld en denk ook dat ik deze maand en vorige maand geen eisprong heb gehad wel moet ik zeggen dat sinds ik gestopt ben met de tarwekieolie mijn temp ineens weer heel stabiel is ik ben dus bang dat dit echt heel erg veel invloed heeft gehad op mijn cyclus nu dus maar even wachten op de volgende ronde

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

Bah bah ik zie inderdaad nog geen eisprong. Tarwekiemolie is het niet voor jou. Hopelijk komt het nou snel weer nu je ermee gestopt bent.

10. heleen

heleen Actief lid

Jun 17, 2006
    220
    0
    0
    Bedankt mamalap jij ook heel veel succes het zit jou ook niet echt mee had wel gelezen dat je een positieve test had maar het heeft niet doorgezet naar een goede zwangerschap ik duim voor je dat je deze ronde afsluit met een knaller

Share This Page