Hallo dames, Vandaag heeft ff mn ei 2 dagen verschoven. Heeft ff gelijk denken jullie? Zijn er meer dames die een vergelijkbare temp hebben gehad rondom hun ei?
Volgens mij is mijn kaartje wel een beetje vergelijkbaar qua gemiddelde temp... Ik denk dat ff het mis heeft, hij twijfelt ook (stippel lijn). Denk doordat je ineens weer n dipje had na je posi ovulatietesten!
Ik denk dat hij daar goed staat en dat je ei wat later dan gemiddeld is gesprongen. Mits correct getempt is tempen betrouwbaarder dan ovulatietesten.
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb nog nooit meegemaakt dat mijn ei 2 dagen na een positieve ovulatietest sprong. Daarom twijfel ik dus ook.
Heb je vaker getempt dan?? Een posi ovutest is gewoon geen garantie dat een ei dan ook binnen 2 dagen daarna springt. Het gebeurd regelmatig dat de sprong langer na de test pas plaatsvindt. Daarom is tempen betrouwbaarder dan ovu testen
Ja daarom temp ik altijd in combinatie met ovutesten. Omdat m'n temp pas aangeeft of m'n ei daadwerkelijk gesprongen is, maar heb dus niet eerder gehad dat m'n ei 2 dagen later sprong. Ik heb 13 maanden lang getempt na m'n 1e kind en nu is de 4 maand dat ik temp na m'n laatste bevalling.
Aha... tja ik zie het wel vaker. Zelfde als ineens een later ei (terwijl die normaal altijd op dezelfde valt). Lichaam is geen robot en blijft ons (helaas vaak) meermaals verrassen.
M'n ei komt idd niet altijd op dezelfde cd, dat was ik wel gewend. Maar dit is nieuw voor me. Fijn om te weten dat anderen dit ook meemaken. Bedankt voor het kijken en je reactie.