Ik heb vandaag Gent gemaild voor een afspraak! Nee ik krijg geen echo. Dat doen ze sowieso niet en het is ook drie weken zomerstop. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat het weg is, al ben ik wel benieuwd of m'n cyste er nog zit. M'n ovulatietesten lopen op dus ik verwacht eerdaags alweer een eisprong (gelukkig). Laat je morgen even weten hoe je echo ging? Ik zou ook meteen vragen hoe dik je bms is en of er alweer wat groei te zien is (als ze daar niet uit zichzelf naar kijken).
Heb je al bericht van Gent? Wat goed dat je lichaam nu al beziig is met een rijpend follikel! Echo was goed. Baarmoederslijmvlies 7,4mm en links dominant follikel 12mm. Mag maandag weer terug voor echo
Dat klinkt goed! Dus volgende week nieuwe eisprong. Hier vandaag een positieve ovulatietest. Ja heb bericht terug van Gent dat ik bij alle artsen terecht kan in oktober maar voor De Sutter in februari. Dus dat wordt een half jaar wachten maar dat wist ik al en vind ik prima.
Dus een afspraak gemaakt voor in februari dan? Soms kun je beter wat langer wachten op een goede arts 🍀 Inmiddels je eisprong geweest? Goed geklust? Want je bent niet voor iui/ivf/icsi bezig toch? Ik verwacht dan idd aankomende week mijn eisprong, maar soms staat mijn follikel even stil. Mede daarom wordt er dus ook met echo gekeken wat er gaande is... Maar tot dusver netjes, ook gezien het feit dat ik een miskraam heb gehad... Wel weer spannend!
Inderdaad, nu een afspraak voor februari. Vind ik prima, wil het nog wel even zelf proberen. Nee idd geen iui/ivf/icsi. Ik breng met temperaturen en ovulatietesten zelf mn eisprong in kaart en dan neem ik daarna utrogestan voor 14 dagen. Ik heb namelijk een korte LF van mijzelf. Ik had gisteren een temp dip maar vandaag nog niet echt een overtuigende stijging dus ik hoop morgen deze wel te hebben en dan begin ik weer met utro. Ik hoop dat jij ook snel weer een eisprong hebt meid. Laat je me weten hoe je echo morgen was?
Temperaturen zegt me niet zoveel, wordt je daar wijzer van? Begreep dat je dit sochtends op een vast tijdstip moet doen?! Nu weer spannend afwachten dan... Echo vandaag niet door laten gaan. Prive redenen. Ik denk te zien dat ik vanavond positief zal testen, maar is nog even afwachten of we de iui dan morgen kunnen/willen laten doorgaan...
Ja als je elke dag op hetzelfde tijdstip meet en je aan een aantal punten houdt (niet snachts uit bed, geen of weinig alcohol) en als je goed slaapt is het best betrouwbaar. Mijn temp stijgt vaak duidelijk na m'n eisprong. Alleen nu nog niet, terwijl ik wel een positieve ovulatietest heb gehad afgelopen donderdag en vrijdag dus het is even afwachten wat er aan de hand is. Ik hoop morgen duidelijkheid te krijgen en anders ga ik bellen voor een echo. Weet je inmiddels al of de iui door lan gaan en was je ovulatietest positief?
Wel vreemd dat je temperatuurcurve nu niet aansluit bij je ovulatietest. Een echo kan dan wel laten zien waar je zit in je cyclus. Of evt een week na vermoedelijke eisprong bloed prikken? Ik had gisteren idd een positieve ovulatietest! Vanmiddag de iui, onder voorbehoud... Dus nog spannend of het doorgaat 🍀
Ja zeker gek. Maar mn temp is vandaag omhoog (Zie album) en als mn temp hoog blijft aankomende dagen dan zet ie mn ei alsnog op zaterdag en ben ik vandaag 3 dpo. Bloedprikken heeft als ik aan de utro ga geen zin, want daar zit progesteron in, dus dat geeft een vertekend beeld. En mijn ziekenhuis heeft een zomerstop dus doen alleen echo's als daar een hele goede reden voor is. Maargoed nu is mn temp omhoog en hoeft het niet meer. Ik ben zo blij! Jeuj positieve test! Welke cyclusdag zit je nu? Is jouw IUI doorgegaan? Bepaalt jouw gyn dat?
Vandaag cyclusdag 19. Ik heb mijn eisprong vaak tussen 16-21 dagen. Dus dit was netjes en volgens schema. Mijn iui is doorgegaan. Was even afhankelijk van prive redenen of ik de afspraak kon halen. Jij hebt dus iets kortere cyclussen? Goed dat je dus toch je eisprong hebt gehad! Hoeveel dpo ga je testen? Ik merk heel duidelijk dat mijn eisprong is geweest aan mijn tepels. Die staan dan in brand 😳 en dat heb ik nu ook... Nu weer kleine twee weken wachten...
Wat fijn dat ie geweest is! Weer op de wachtbankje Hopelijk hebben we nu meer succes. Mijn ei komt meestal op dag 16-17 maar vorige ronde was ie later en nu lijkt ie op dag 14 of 16 te zijn. Ik weet het niet zo goed, ik denk volgende week dinsdag. Dan ben ik 8 of 10 dpo. Of donderdag. Merk dat ik niet meer zo goed kan wachten met testen zoals vroeger. Toen testte ik op 11dpo als m'n temp nog hoog was (korte LF). Maarja nu word ik sowieso niet ongesteld als ik aan de utro blijf en vind ik het toch lastiger. Wnnr wil jij gaan testen?
Het is ook lastig om te wachten met testen. Je gaat niet af op je positieve ovulatietest? Ik heb iui dag na positieve ovutest. Dag na iui tel ik als 1dpo... Wil de 28ste testen (als ik dat volhoud)... Dat is 12dpo... Maar heb zoveel testjes dat ik dat misschien niet volhoud om te wachten 😊
Ik heb zelf wel het gevoel dat ik nu 5dpo ben. Dat is op basis van m'n ovulatietest ook het meest logisch maarja omdat m'n temp zo gek deed weet ik t niet zeker. Dus ik ga niet al testen als ik mogelijk te vroeg ben. Misschien dinsdag, dan ben ik 10 (of 8) dpo. Aan de ene kant ben ik nieuwsgierig, aan de andere kant raakte ik vorige ronde erg gespannen na m'n poisitieve test omdat ik bang was dat het weer mis ging (wat klopte) dus wat dat betreft kan ik eigenlijk beter later testen. Ik houd je op de hoogte! Jij mij ook?
En wanneer is dan je nod? Mijne 29 augustus... Volgens mij zitten we ook in t zelfde nod groepje? Kunnen we elkaar zeker op de hoogte houden! Hopelijk allebei binnenkort goed bericht 🍀 Vind de wachtweken altijd erg lang duren... Denk dat je sowieso erg gespannen bent zodra je zwanger bent... We weten als geen ander dat we er dan nog lang niet zijn en er vanalles mis kan gaan... 😢
Ik heb niet echt een NOD omdat ik niet uit mezelf ongesteld ga worden, behalve als ik stop met de utro. Maar ik ben 14 DPO op 27 augustus (of 29 aug, ik weet mn eisprong deze keer niet zeker). Dus vandaag 6-8 DPO. We zitten inderdaadin dezelfde NOD lijst maar heb mij even gedistancieerd omdat ik mega testdrang krijg van al die testjes en dat wil ik niet. Ja het duurt super lang, vooral de tweede week. Jij wil zaterdag testen toch? Denk je dat je dat gaat redden? Ik denk dat ik dinsdag ga testen, dan ben ik denk ik 10dpo.
Lastig he wanneer je kunt gaan testen... Hoeveel dpo had jij een positieve test de vorige keren? De eerste keer dacht ik ongi te worden, dus uiteindelijk pas 13dpo getest (normaal word/ben ik dan ongi en dat was toen dus niet)... Vorige keer 9 dpo tuurstreep op een midstream test, 12dpo op kV test... Maar die bleef toen zo licht dus weet niet hoe vroeg ik zou kunnen testen als het wel goed gaat/zit... Wil eigenlijk pas 12dpo testen, dat zou zondag 28 zijn... Of ik dat volhoud?... Hihi We lopen wel erg gelijk! Ik vandaag 5dpo... Tel de dag na iui als 1dpo... Wat je zegt herken ik wel van die test drang als je al die testen voorbij ziet komen... Gad inderdaad gelezen dat je daar even afstand van zou nemen... Wel spannend dat je dinsdag gaaf testen! 🍀 Heb je er een gevoel bij? Kun je adv je temperatuur ook zien of je zwanger bent?
Ik had een korte LF van max 10 dagen dus als op 11dpo m'n temp hoog bleef was dat positief. Want m'n temp daalt 1 dag voor ik ongesteld word. Dat is nu niet meer zo want de utro houdt m'n temp hoog, dus nu kan ik er niets aan zien. M'n eerste zwangerschap testte ik op 12dpo voor t eerst (bleek later 11dpo te zijn). Toen al aardige streep maarja ik had toen ook twee vruchtjes. Tweede zwangerschap had ik een negatieve midstream op 9dpo en een lichte kv op 11dpo. Derde keer (vorige maand) testte ik al op 8dpo tuurstreep. Op 9dpo ook een tuur en op 10dpo werd ie duidelijker. Liep toen (te) langzaam op tot 15dpo en daarna af. Dus heel wisselend! M'n borsten staan aardig in de fik dus ik heb wel een sprankje hoop! We gaan t zien! Merk jij al wat?
He frummels wat spannend! Gek dat je zo wisselend kan testen he... Zag net dat je n tuurstreep hebt? Fotoke? Mijn borsten in de fik heb ik altijd na iui tot heden... Zonder iui niet, dan alleen branderig... Dus misschien te maken met bevruchting? Gisteren was ik super emo! Beetje gek op 5dpo... Vanochtend even wat flinke steekjes in onderbuik... Maarja of dat wat zegt? En heb erg veel pukkels! Had ik eerste zwangerschap ook... Maarja, het is nog vroeg... En wil mezelf niet gek maken... Jij behalve gevoelige borsten geen kwaaltjes?
Ja, mijn borsten bleven zo duidelijk/pijnlijk aanwezig (wat ik alleen heb gehad bij mn zwangerschappen) dat ik mn chillmodus kwijt was en door gebrek aan ruggengraat toch vanochend getest heb haha. Een tuurstreep. Als je bij mijn berichten kijkt kan je hem terugvinden (staat in de NOD lijst). Afwachten maar weer hoe dit gaat aflopen. Wat bijzonder dat je dat hebt met IUI. Zou goed kunnen. Hopelijk goed nieuws voor jou over een paar dagen. Ik heb naast gevoelige borsten ook wat steekjes in mn buik en af en toe een zeurderig gevoel. Dat is voo rmij erg positief, want dat had ik bij al mn zwangesrchappen. De rondes dat ik niet zwanger ben heb ik vaak veel meer last van kramp en pijn. Verder ben ik erg emotioneel (huilen door radio bericht bijv, terwijl ik dat normaal nooit doe). Of nouja nooit...na al mn miskramen moest ik om dat soort dingen ook huilen maar toen zat er hcg in mn lijf en voelde ik mij down. Dus hopelijk ook voor mij goed nieuws!
Vanaf hoeveel dpo heb je die symptomen allemaal? Nu ga je overmorgen weer testen? Dat zeurderige gevoel in je buik herken ik ook als iets positiefs! Zelfde als dat enotioneel zijn... Ik heb ook erg levendige dromen en vannacht naar de wc voor n plas (heb ik normaal nooit, behalve bij allebei m'n zwangerschappen)... Vind t alleen zo vroeg! Dat ik t eigenlijk niet kan geloven (maar wel bijna overtuigd ben dat t zo is...)