Even tot rust komen; waar ga je naartoe? Ik heb vandaag 11 dpo n tuurtestje... Voel het ook echt aan m'n borsten... Nu hopen dat ie op gaat lopen en beebje het goed zal doen 🍀
Nou blosje die vind ik niet tuur hoor, ik zie hem meteen! Gefeliciteerd. Hopelijk over een paar dagen een knaller! Wij gaan lekker naar Italië!
Italië is een mooi land, alvast veel vakantie plezier!! Mijn tuurstreep is vandaag niet meer te zien...
O nee.....hoe is het met je borsten? Gaat bijna precies zoals bij mij...10dpo zichtbare test en 11dpo alweer amper te zien. Wat zal jij je rot voelen zeg. Hoe gaat het nu met je? Dikke knuf.
M'n borsten zijn nog steeds gevoelig en erg gespannen... Gisteren zal ik vol goede moed en vandaag niet meer... Vraag me ook af of ze evt met hormonen dan gaan beginnen. Nu 3x iui gehad. Dus als ik nu ongesteld word krijg ik een overleg met de arts... Weet dat ze na 6iui zonder hormonen sowieso overstappen op iui met hormonen... Ergens heb ik zoiets; laat me maar met hormonen beginnen zodat ik twee of drie follikels per keer rijp heb... In de hoop dat dit kansen vergroot... Maar aan de andere kant wil ik liever geen hormonen... Is jouw menstruatie er inmiddels al? Hoop dat de mijne morgen dan doorbreekt. Want vertrek zaterdag met vakantie en zou fijn zijn als menstruatie dan klaar is!
Ik zie je streep nog wel, maar inderdaad lichter. Dit is precies wat er bij mij gebeurde afgelopen week Al kan er altijd 1 dagje tussen zitten dat ie lichter is he! Door bijv lichtere urine. Dus ik blijf nog mini beetje hoop houden, al ziet het er niet goed uit als ik eerlijk ben... Ik snap je overweging. Aan de ene kant denk ik: je bent nu ook bevrucht dus dat gaat goed! Het is alleen het probleem dat het niet blijft zitten. Willen ze je dan aan de pillen (Clomid) of aan de spuiten (gonal F o.i.d./pregnyl)? Ik had gister bruinverlies en vandaag heeft het doorgezet. Temp is ook naar beneden. Ik ga nu stoppen met temperaturen. Ik ga ook zaterdag op vakantie en dan even er minder mee bezig zijn. Heb clearblue ovulatietesten zodat ik alleen s ochtends een paar dagen over een sticky heen moet plassen (zodat ik weet wanneer ik kan starten met utro) en verder dan niets. Even geen internet, even rust, want ik ben er op deze manier zo veel mee bezig. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt lieverd. Waar ga jij heen op vakantie?
Maar als ik het goed begrijp ben je dus wel elke IUI zwanger geraakt toch? Wanneer ging het mis bij de eerste een de tweede miskraam? En had je toen oplopende testen? Vind het wel positief dat je symptomen er nog zijn! Bij mij waren die sterk verminderd op de dag dat mijn test lichter werd.
Frummels ik sluit aan... Gisterenavond begon het bloedverlies met kramp. Wel erg vroeg met 12 dpo?! Als ik hormonen krijg moet ik gaan spuiten... Maar komende drie iui is dat nog niet de bedoeling... Moet wel een afspr gaan inplannen voor overleg nu... Eerste zwangerschap dacht ik dat alles goed ging en toen met 7 weken liet de echo zien dat onze uk met zes weken gestopt was met groeien/leven... Uiteindelijk met bijna 9 weken miskraam opgewekt met medicatie... Tweede zwangerschap eindigde spontaan met bijna 5 weken... Nu was m'n nod eigenlijk vandaag of morgen, maar dus met 12 dpo al doorgebroken... Misschien goed om er idd minder mee bezig te zijn. Misschien ga ik dat ook eens proberen en wat afstand nemen vh forum. Sowieso eerst even lekker met vakantie! Alvast een fijne vakantie! En hoop dat de vakantie je iets moois brengt 🍀
Wat balen lieverd, zoveel pech na elkaar. 12 dpo ongesteld worden is prima. Dan is je lf 11-12 dagen en dat is gemiddeld. Als hij onder de 10 komt is het niet goed, dus een lf van 8-9 dagen. Sterkte met het verwerken van deze klap. Wel ongelooflijk dat je dus wel elke keer (pril) zwanger raakt. Hopelijk was dit de laatste keer dat het mis ging.
Lieve meiden, ik heb altijd een LF van 9-11 dagen! Volgens mijn ha zit het goed of niet en zou de LF niet zoveel uit moeten maken! Hier is het 2x gelukt. Geeft de moed niet op! Liefs😘
Oke over de LF dus geen zorgen... Frummels hoef jou niet uit te leggen hoe t voelt om pech te hebben... Maar we geven de moed niet op! Heb m'n eerste follikelmeting alweer gepland staan op dag 12! Maar nu eerst even 1,5 week rust en vh weekend lekker met vakantie! Jij ook alvast een fijne vakantie en ga duimen dat volgende maand ons allebei meer geluk brengt! Ga je volgende maand aansluiten in zon nod groepje? Of anders hoor ik t hier hoe komende maand uitpakt? 🍀
Blosje echt super stom dat het ons niet gegund is weer... Normaal zit ik elke maand in een NOD groepje maar ik ga het deze maand niet doen. Ik wil even internetloos op vakantie. Even drie weken geen forum, ik denk dat dat goed voor mij is. Maar ik zal je als ik terug ben een PBtje sturen met een update oke? Zou het ook leuk vinden om van jou te horen hoe het gaat! Fijne vakantie en een dikke knuf!
Ja dat lijkt me fijn elkaar op de hoogte te houden! Heb hier nog nooit pb gestuurd, maar zal er vast wel uitkomen! Begrijp ook helemaal dat je even geen internet wil en niet aanmeld voor nod. De groep is er al wel, maar ik heb me ook nog niet aangemeld...