Hallo dames, ik wilde even checken of FF gelijk heeft, ik denk van wel! Voor mijn ei wat missende waarden en open bolletjes omdat ik veel ziek ben geweest, maar van eerder weet ik dat mijn basale temp 36.5-36.6 is. Alvast dank voor het meekijken
Ik denk wel dat hij klopt. Hangt een beetje af van waarom CD25/4-2 een open open bolletje is? Wellicht zou het ook nog een dag eerder kunnen zijn namelijk als die temperatuur eigenlijk hoger zou moeten zijn om wat voor reden dan ook.
Tnx ladies, mijn open bolletje 4-2 is omdat ik eerder wakker was dan normaal. Heb ik wel eens, maar dat maakt eigenlijk nooit zo uit voor mijn temp. Ik was ook wel tevreden met m'n dip, laat het de laatste zijn voorlopig please!
Zouden jullie nog een keer mee willen kijken? Ik heb nog nooit een LF langer dan 11 dagen gehad... Op 11dpo een negatieve test en helemaal geen symptomen dus ik ga ervan uit dat mijn LF gewoon wat langer is. Zou het ook nog kunnen dat mijn ei later is en ik dus nog niet op 14dpo zit zoals ff aangeeft?
Ik lig te shaken in m'n bed, 2 streepjes! Zal straks nog even een foto posten! Ik was alle hoop 11dpo verloren, heb zelfs gehuild... En een tempdaling, en geen symptomen (die had ik bij m'n vorige al vanaf 8dpo) en een negatieve test. Een late innesteling moet het zijn geweest en dat i.c.m mijn korte LF is dus wel erg veel geluk!