Lieve meiden, Dank jullie wel als eerst dat jullie dit willen lezen. Ook ik sta er sinds maart alleen voor met m'n 3 kleine jongens. (nu 5,2,1) Maar mijn god had ik dit allemaal maar eerder geweten. had ik maar geweten hoeveel last m'n jongens ervan zouden ondervinden, had ik maar geweten hoe erg ik het zelf vind. En had ik maar geweten hoe zwaar het zou zijn zo in m'n eentje. De 1e weken hield ik me sterk en deed ik alsof het het beste was wat me ooit was overkomen. Totdat ik dat niet meer kon volhouden, en ik besefte wat ik kwijt was en vooral wat ik de jongens aan deed. Diep in m'n hart weet ik dat het het beste is. Mijn ex heeft zwaar ADD en nog een psychische afwijking. Met medicijnen kon hij het wel wat onderdrukken, maar zonder die medicijnen was het vaak vreselijk en kon hij van het een op andere moment me helemaal kapot maken met alles wat hij zei en daar genoot hij altijd vreselijk van. Dus ik weet dat ik er goed aan doe, maar het enige waar ik aan denk waren alle fijne en leuke dingen die we samen deden. Want we deden ook heel veel leuke dingen. Maar ja ik sta er nu dus alleen voor. Alleen de zorg voor m'n 3 kleine mannetjes. Heb ze vorige maand alle3 een geweldige verjaardag gegeven, en probeer alles zo goed mogelijk voor ze te doen. Veel geld hebben we niet (heb bijstand en zit in wsnp) maar we hebben het wel goed zo met z'n 4tjes. Maar nu heb ik echt de hulp van iedereen nodig. Ik die nooit om hulp vraag moet nu echt wel. Mijn wasmachine heeft het begeven. Geld voor een nwe/ andere heb ik gewoon echt niet, geld om hem te laten maken heb ik zelfs niet. Nu heb ik meegedaan met een actie om een machine te kunnen winnen. (is niet eens een nwe, maar dat maakt mij niet uit) Maar ik heb zoveel mogelijk stemmen nodig om te kunnen winnen. Nu moet ik alles op de hand wassen, en breng af en toe een wasje naar m'n ouders, maar met 3 knulletjes is dat niet altijd zo makkelijk en eenvoudig om te doen. Maar m'n wasmand wordt wel elke keer voller. Mijn vraag is aan jullie wie dit ook maar leest om aub te stemmen op mij. Als je facebook heb kan je via je facebook account op me stemmen. Je zit nergens aan vast, en je krijgt ook geen spam of zoiets. het is voor het stemmen alleen nodig zodat je maar 1 keer kan stemmen per facebook account. De gemeente heb ik al gebeld voor bijzondere bijstand, maar omdat ik dit ook al heb aangevraagd vanwege m'n scheiding en de dingen die ik daardoor nog moet aanschaffen heb ik geen recht meer op aanspraak van bijzondere bijstand en kan dat pas weer vanaf 2014. Dit is mijn enige mogelijkheid op een wasmachine. Ik doe dit normaal nooit, maar ik wil liever de tijd die ik nu moet besteden aan het wassen, die tijd besteed ik liever aan m'n jongens. Maar het is helaas nu niet anders, maar ik voel me er wel heel slecht over. Dus please please please stem op mij. Klik op onderstaande link en kies voor Annemiek van der Blom Wie is er volgens u de winnaar van de Facebook actie? Dank jullie wel!!!!!
Ik heb gestemd...Er is er wel 1 met veel meer stemmen dus we moeten hier wel effe ons best doen!!! Stemmen allemaal!
Dank je wel!! super dat je stemt. inderdaad zij heeft veel meer stemmen, heb er dus nog aardig wat nodig.
Fijn dat er meiden stemmen maar we moeten er nog véél meer hebben en volgens mij moeten we dat als zp meiden toch wel kunnen halen!!! Stemmen allemaal!!
Ik heb ook gestemd. Misschien kan je je berichtje in het kort in http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/229759-grote-stemtopic-71.html zetten.... of laten samenvoegen met dat topic.
Je hebt op fb ook weggeefgroepen. Hier kun je ook vragen om een wasmachine en andere dingen. Je spreekt een grote groep aan en kunt vaak in je eigen regio zoeken als ze daar een weggeefhoek hebben. vaak krijg je dan wel reacties van goh ik heb dit of dat wel voor je enz. Misschien een tip. Je weet maar nooit. Oja, en gestemd natuurlijk