Even meningen nodig

Discussion in 'De lounge' started by Partyrocker, Feb 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja dat is eigenlijk wel logisch, nooooooooit over nagedacht, maar idd, geen gebouwen in het centrum, dus moesten de winkeliers wel uitwijken. En de Noordmolenstraat is idd heeeeel lang een echte winkelstraat geweest, ja, althans, wel toen ik kind was.

2. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ja, je kan het je nu niet eens meer voorstellen. Stom eigenlijk.
    Ik woon zelf in de Alexanderpolder en toen mijn opa en oma hier in 1969 kwamen wonen was zevenkamp enzo er nog niet eens. Alleen maar weiland.
    Zo bizar eigenlijk.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Mijn oom en tante wonen al vanaf 1970 in de Alexanderpolder en ik weet dus zelf nog dat zevenkamp en ommoord toen nog gebouwd werden, ook de oosterhof (en de rest van het alexandrium) was er nog niet eens hahaaha. Toen mijn inmiddels exman in zevenkamp woonde, woonden wij zelf in de oosterflank en waar nu alexandrium gebouwd is (met het polderhuis) fietste ik altijd daar en dat was ook nog helemaal weiland ;) ik voel me oud, snik :D

4. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

Dec 19, 2009
    2,089
    0
    0
    Zal zeker gaan, leuk geschreven!
    Pakkend en ik lees de emotie erook uit, en als rasechte Rotterdamse maakt het me nog trots ook haha ernstig.

5. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Thanks beingmommy.

6. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Absoluut gaan!
    Ik vind deze column persoonlijk niet lekker lezen. Veel te hak op de takkerig. Maar het sentiment over Rotterdam is er in overvloed. En dan nog: je leert gaandeweg. Wees trots op je prestaties...

7. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik vind het een leuke poging maar, buiten de spel- en taalfouten, te oppervlakkig.. In een column als deze zou ik echt meegesleept willen worden,dat ik het al helemaal voor me zie. Toch zou ik gewoon gaan als ik jou was,niets te verliezen toch?

8. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Op verzoek van TS gesloten.

Share This Page