Dag dames, Ga morgen naar de dokter toe, om 10.50... Die zal wel de dagen met me doornemen, wanneer ongeveer, de datum is! En de laatste keer dat ik dat deed, ging het de volgende dag gelijk mis, een hevige bloeding.. Miskraam..! Ben absoluut niet misselijk, maar wel echt ontzettende pijn in me borsten! Maar voor de rest, lichamelijk gaat alles wel! Ik had gehoord dat als je VK gaat bellen, Dat je het aan kan geven dat je al 2 keer eerder een miskraam hebt gehad. Zodat je eerder een Echo kan laten maken... Dus ik wil dat ook gaan doen... Me ouders vertellen, w8 ik nog maar mee,, voordat het weer mis gaat... Dat heb ik de vorige keer ook gedaan... Doet ze veelste Veel Pijn!!! En weten jullie misschien wat ik aan Vitaminen kan slikken voor zwangeren vrouwen? Bedoel kan nooit geen kwaad! Ook maar even vragen aan de dokter! Foliumzuur slik ik uiteraad al! Misschien ga ik morgen ook wel en Steen halen,, Voor betekenis Zwanger..... Weten jullie misschien een goede steen? Denk wou ff me verhaal kwijt,, Misschien tot schrijfs Vanavond... Liefs n@dik@
allereerst van harte gefeliciteerd ik hoop voor je dat je snel een echo mag maken. heb zelf vroeggeboorte gehadm et 26 weken en een miskraam maar ik mag niet eerder komen..13 januari pas
Gefeliciteerd en ik hoop voor je dat het goed gaat, ik heb gehoord dat de maansteen erg goed is succes!
Ik slik zwangerschapsvitamines. Hierin zit ook foliumzuur. Kun je kopen bij elke drogist, merk maakt niet uit, kies wat jou het beste lijkt. Zwangerschapsvitamines kun je slikken tot na de borstvoeding. Heel erg gefeliciteerd!