Mij gerust stellen?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chiesa, 14 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ik was tot vorige week toe altijd misselijk geweest sinds 6 weken zwangerschap. Ook had ik vorige week nog erg last van buikpijn, de VK zei dat ik veel moest drinken etc en dat alles goed was.

Nu heb ik sinds een paar dagen geen buikpijn meer en ook niet misselijk. Nu ben ik ineens onzeker of alles wel goed is omdat ik juist niks meer voel?

Het is ook nooit goed he. Zonder die klachten heb ik juist het gevoel niet meer zwanger te zijn en dat het hartje niet klopt ofzo?

Kan iemand mij gerust stellen?

2. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Hai chiesa,
    Maak je geen zorgen, maar geniet van je zwangerschap.
    Er zijn heel veel vrouwen die totaal geen last hebben van zwschaps kwaaltjes. En die een gezond kindje op de wereld hebben gezet.
    Zorg er voor dat je gezond eet (fruit en groentes) en genoeg drinkt. Geniet ervan meis.

Knuf,
    Hillegonda

3. chanisse

chanisse Lid

12 mrt 2006
    98
    3
    8
    labmedewerkster
    huissen
    he ciesa,

ik weet precies hoe je je voelt,ik dacht ook zo als jou in het begin..
    ging altijd alleen maar uit van het negatieve en was bang dat als ik voor de eerste echo zou gaan er niets in mijn buik zou zitten.
    maar nu inmiddels ben ik al bijna op t einde,nog iets minder dan 2 weekjes...en ik kan soms nog moeilijk bevatten dat ik straks met een kindje in mijn armen lig.
    wat betreft die buikpijn,daar heb ik ook veel last van gehad..ik heb in het begin ook vaak krampen gehad vlak voordat ik een grote boodschap moest doen,toen stond ik krom van de buikkrampen en dacht ik zelfs dat t misging maar dat komt omdat je darmen zo inelkaar gedrukt worden vandaar waarschijnlijk die buikpijn.
    zolang je geen bloed verliest is het goed!wacht maar totdat je je eerste echo hebt gehad dat maakt dat onzekere gevoel wel weer goed.
    en na de 20 weken wanneer je gevoel krijgt ben je er helemaal zeker van!
    heel veel succes in je zwangerschap nog en niet zo onzeker zijn hoor..alles komt goed!

4. chanisse

chanisse Lid

12 mrt 2006
    98
    3
    8
    labmedewerkster
    huissen
    he ciesa,

ik weet precies hoe je je voelt,ik dacht ook zo als jou in het begin..
    ging altijd alleen maar uit van het negatieve en was bang dat als ik voor de eerste echo zou gaan er niets in mijn buik zou zitten.
    maar nu inmiddels ben ik al bijna op t einde,nog iets minder dan 2 weekjes...en ik kan soms nog moeilijk bevatten dat ik straks met een kindje in mijn armen lig.
    wat betreft die buikpijn,daar heb ik ook veel last van gehad..ik heb in het begin ook vaak krampen gehad vlak voordat ik een grote boodschap moest doen,toen stond ik krom van de buikkrampen en dacht ik zelfs dat t misging maar dat komt omdat je darmen zo inelkaar gedrukt worden vandaar waarschijnlijk die buikpijn.
    zolang je geen bloed verliest is het goed!wacht maar totdat je je eerste echo hebt gehad dat maakt dat onzekere gevoel wel weer goed.
    en na de 20 weken wanneer je gevoel krijgt ben je er helemaal zeker van!
    heel veel succes in je zwangerschap nog en niet zo onzeker zijn hoor..alles komt goed!

5. Niet meer actief

nou... dit is ook wel de fase waarin het wat beter kan gaan met je! Niet iedereen heeft dat, dus ik zou er dubbel van genieten!

6. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Daar zit ik dus ook aan te denken. Het is de fase dat je er juist weer effe tegen aan kan!

Maar nu nog geloven. Ik heb donderdag mn 20 weken echo....
    Thanx

7. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    geniet maar van die periode.
    mischien voel je je over een poosje weer slechter.
    sterkte en veel plezier met de echo.
    gr chantal.

8. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Hoi Chiesa,
    Ik ben vanaf week 5 enorm misselijk geweest, viel steeds flauw, was hondsmoe e.d. en plots vorige week stopte dat allemaal van de éne dag op de andere.
    Ik had ook een verschrikkelijke nagst, en ben naar de spoed gegaan voor een echo.
    Prutske leefde, en hoe!
    Geen zorgen meis, eens je je kleintje voelt bewegen, ben je al een heel pak geruster (zoals ik nu)

9. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik snap dat je je zorgen maakt, maar wees blij dat je er vanaf bent!
    Meestal voel je je tussen de 20 en 30 weken het beste.
    Geniet ervan ;)

10. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Dank je voor de lieve antwoorden. Zelf weet ik t ook wel maar als het dan bij jou gebeurt is het toch anders he.

Toch heb ik het idee dat ik niks meer voel in mn buik wat op de kleine kan duiden wat ik eerst wel af en toe had?

Wie van jullie voelt ook weinig of niks met 19/20 weken?

Gr

Deel Deze Pagina