Narcose...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Patriciadejager, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patriciadejager

    Patriciadejager Actief lid

    8 feb 2007
    280
    0
    0
    Hey Meiden,

    Weten jullie iets over narcose en zwanger willen worden?
    Hoorde net dat je dan het jaar na je narcose moeilijker zwanger zou kunnen worden...
    Of is dit onzin?

    Wie kan me helpen?

    Liefs,
    Patries
     
  2. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik weet niet hoe het zit met zwanger worden, ik weet wel dat je nog een jaar lang last kan hebben van de narcose bijv. moeheid slapeloosheid enz.
     
  3. Murmel

    Murmel VIP lid

    7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Kan me haast niet voorstellen dat dit zo lang van invloed kan zijn.
    Ik was korte tijd na een narcose zwanger, dus het gaat iig niet altijd op!
     
  4. Esthertje80

    Esthertje80 Fanatiek lid

    13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Ik neem aan dat het niet waar is.
    Ik zit in de medische molen om zwanger te worden, en heb een kijkoperatie gehad voor mijn eileiders en eierstokken, onder narcose. Als dat niet goed zou zijn, dan zouden ze dat niet doen. Operatie werd immers door de gyn gedaan.
     
  5. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.215
    1.422
    113
    Nederland
    De narcose is pas een jaar na de toediening geheel uit je lichaam verdwenen. (maar daar hoef je zelf niets van te merken). Volgens mij kan het geen kwaad om in dat jaar zwanger te worden en dat het dan moeilijker zal gaan is mij onbekend. Maar je chirurg weet daar vast wel een antwoord op.
     
  6. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik ben ik januari geopereerd, onder volledige narcose en ben toch echt zwanger geworden, dus lijkt me een beetje sterks dat het daar invloed op kan hebben.
     
  7. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik heb een algehele narcose gehad met mijn curetage (3 uur lang) en moet wel zeggen dat het lang heeft geduurt voor ik weer helemaal de oude was. veel moe, snel afgeleid, vergeetachtig en overdag heel veel moeite om wakker te blijven. 6 maanden later was ik zwanger en toen waren gelukkig ook veel klachten weg van de narcose
     

Deel Deze Pagina