Maar na afleestijd is per definitie negatief want hij is niet meer geldig. Dus hoe vervelend het ook is dat er alsnog streepjes verschijnen, is het wel belangrijk dat je de bijsluiter opvolgt en de test gewoon weggooit als er na 5 minuten niets staat.
Ik heb al vaak met kv testen getest maar nog nooit zo'n duidelijke streep gehad na aflees tijd. Ik zou zwanger zeggen maar als er meer zijn die dit hadden terwijl ze toch niet zwanger waren, zou ik nog maar nergens vanuit gaan.
Ik snap er even niks meer van!!! Vandaag precies een jaar naar curretage Elke maand heb ik een cyclus van 28 tot 31 dagen nog nooit langer geweest. Ik zit nu op dag 33 van mijn cyclus! Nog geen ongi te bekennen. Wel mega veel afscheiding😑😑 precies deze maand geen temp en ovu testen gebruikt. Ik heb dus nu een vermoeden dat de testen van de week op mijn eisprong hebben gereageerd. Zou dat kunnen of komen die streepjes dan ook binnen afleestijd. Iemand een idee?
Het zou kunnen dat de test toch heeft gereageerd om je eisprong. Ook omdat je zoveel afscheiding hebt. Denk ik toch je eisprong.