Cadeau eerste verjaardag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lientje, 21 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Binnenkort wordt ons meisje 1. Ik weet alleen niet wat we voor haar eerste verjaardag moeten geven. Speelgoed en kleertjes heeft ze al megaveel, en ik kan dus echt niets verzinnen. Van mijn ouders krijgt ze al een hobbelpaard, een loopauto heeft ze al. Wat hebben jullie gegeven, of hebben jullie ideeen?

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Misschien een leuk voorlees boek.
    Of een cd met kinderliedjes.

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ik zou het niet weten ik was ook druk bezig voor Daan maar we doen een schommel van de zomer voor zijn verjaardag hij is de afgelopen maand al goed voorzien van speelgoed

Misschien toch nog wel een tip

4. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Misschien zo'n armbandje met haar naam erin of een ringetje.

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    wij hebben een 3 wielerfietsje gegeven.

6. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi,
    Wij geven een schommel voor in de tuin.
    Zo een waar hij ook gelijk tot ongeveer 3 jaar in kan.

Onze kindjes zijn trouwens vlak achter elkaar jarig ;)
    Groetjes MB2005.

7. Gerda1977

Gerda1977 Actief lid

5 dec 2006
    125
    0
    0
    Groningen
    Grappig ik dacht ook aan een schommel.

8. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    schommel of zandbak?

joyce

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.075
    3.863
    113
    Een driewieler lijkt mij wel handig. Zo eentje die je eerst zelf nog kunt duwen. Maar een zandbak of schommel is ook een leuk idee, hier kunnen ze veel en lang mee spelen.

10. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Jarissa gaat in ieder geval een mamafiets met 2 fietszitjes krijgen en een lekker, groot, zacht speelkleed. Verder wat houten speelgoed verwacht ik en kleding. Nuttige cadeautjes dus.

11. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    Een klein (houten)poppenwagentje om achter te lopen
    Geld op haar spaarrekening storten (of eentje openen)
    Een slee (wie weet komt er ooit nog eens sneeuw en de komende jaren vinden ze sleetjes toch nog wel leuk)

12. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    Wij willen Sem voor zijn eerste verjaardag ook een driewieler geven met en duwstang en misschien nog doos duplo er bij....

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik wilde n jaar'abonnement' geven voor sprookjeswonderland. Is hier naast de deur bijna dus.. Kan daar alleen niks over vinden op hun site.

14. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    wij hadden gouden oorbelletjes gegeven, maar ja er zijn weinig kindjes die zo jong al oorbellen hebben. het tweede jaar hebben we een driewieler gegeven.

15. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Een driewieler daar vind ik haar nog te klein voor. Een schommel vind ik wel leuk maar mijn man vindt dat ze die van de zomer maar gewoon moet krijgen, dus niet voor een speciale gelegenheid. We hebben hier geen pretpark in de buurt, dus dat wordt ook niks. En oorbelgaatjes heeft ze niet, en durf ik ook nog niet te laten prikken, dat wil ik pas als ze er zelf voor kiest.

Maarrr... een poppenwagen vinden we een erg goed idee, vooral omdat we van de kraamvisite al een pop hebben gekregen.

Iedereen bedankt voor de tips en hier kan een slotje op!

16. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Wij hebben dure kleertjes gekocht en een babywalker van Vtech.
    En ik wil dan nog een fietsstoeltje met alles erop en eraan kopen.

17. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Bij ons was dit ook een dilemma omdat we heel veel familie hebben en dus verwachtten we ook veel kado's. We hebben dan een zaaltje afgehuurd voor haar eerste verjaardag waarop iedereen kon komen. We hebben aan de ingang een leuk decor gemaakt waar iedereen op de foto kon. Voor Myrthe heb ik dan via kruidvat een fotoboek gemaakt waarop ze vooraan als pasgeborene staat en achteraan als 1-jarige. Het boek heet: Mijn eerste elvensjaar. Alles staat erin: geboorteverhaal + gegevens, kamertje + suikerboneen, echo's, mijn buik, eerste tandjes en papjes,sin ten kerstman,... en de foto's van het feestje wordeng ebruikt om ALLE familie en vrienden voor te stellen. Dit beseft ze nu neit als kado, maar ik denk dat ze het later heus zal appreciëren om terug in te kijken.

Ik heb er avondenlang aan gewerkt, maar eht was een resultaat om u tegen te zeggen. Ik ben er echt fier op. Vooral de teksten, zodat we de start vazn ons wondertje nooit zouden vergeten.

Liefs
    Kitty

18. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Dat is ook een heel leuk idee. Maar ja ik heb nog maar anderhalve week. Weet niet of dat lukt....

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wij hebben Jaime de Le Baron stoel van Hanke design gegeven. Is een kinderfauteuil. Kunnen ze tot een jaar of 8 inzitten. Erg mooi ding en ze is er dol op :)

20. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    Ik weet niet of je de wheely bug kent?Die verkopen ze onder meer in winkels met houten speelgoed.
    Heb je in ene lieveheersbeestje, muis, koe en een bij.

http://www.hetrietje.nl/index1.html hier staan ze ook op

Deel Deze Pagina