Hoi Dames, Ik lees al langere tijd mee hier maar schrijf sinds een paar weken ook mee. Ik heb me eigenlijk nog nooit voorgesteld hier, dit i.v.m mijn leefdtijd. Ik ben erg jong en weet uit ervaring dat veel mensen daardoor een stempel op mij drukken. Nu ik hier heb gelezen dat er veel meer meiden van mijn leefdtijd zijn heb ik besloten me toch maar voor te stellen! Mijn nickname is Charity maar eigenlijk heet ik Iris. Ik ben 19 jaar en heb samen met vriend (Jelle, 25) een geweldige dochter van 15 maand. Op mijn 16e heb ik mijn vriend leren kennen, ik had al heel lang een kinderwens en wist dat ik jong moeder wou worden. Niet lang daarna hebben mijn vriend en ik besloten om er gewoon voor te gaan. We waren in de eerste instantie best bang voor de reacties maar hadden ook wel zoiets van, wij willen het en waarom zullen we dan wachten voor een ander?! Na 2 rondes, op 16 mei 2009, teste ik positief! Op 22 januari 2010 is onze dochter Charity geboren. Een wens voor de 2e was er al snel, maar we wilden ook eerst van onze dochter genieten en hebben daarom besloten om nog even te wachten.. In januari dit jaar hebben we besloten om voor de 2e te gaan, op 28 maart teste ik positief! Charity kreeg er een broertje of zusje bij! Wat waren we blij, 5 decmber was ik uitgerekend dus het perfecte sinterklaas cadeautje. Helaas bleek bij mijn eerste echo het hartje niet te kloppen, ik was toen 10+3 maar het kindje was bij 8 weken al overleden. Afgelopen maandag heb ik de miskraam gehad, wat een verschrikkelijke ervaring en veel verdriet. De wens voor een 2e zit er nog steeds en we willen dan ook z.s.m weer verder gaan. Zo, nu weten jullie wie ik ben . Ik ben een bewuste jonge moeder en daar ben ik trots op!
Hoi Iris, Je hoeft je toch niet te verontschuldigen voor je leeftijd, het kan toch gewoon dat je er al aan toe bent, alleen jullie kunnen dat weten! Maar jeetje wat naar dat je een miskraam hebt gehad, hopelijk ben snel weer zwanger, 1 voordeel je bent nog jong Sterkte en zal duimen voor je dat het snel lukt,
Hoi Iris, Welkom! Heel veel sterkte met het verlies van jullie 2e wonder! Veel klus plezier en dat jullie snel weer een positieve test in handen mogen hebben met een plakbaby! Groetjes, 2011Mamma