Hallo allemaal, Ik ben 20jaar en ben er afgelopen vrijdag toevallig achtergekomen dat ik zwanger ben! Daar zit alleen wel een verhaal aan vooraf: Ik heb nu 2,5 jaar een relatie met de liefste vriend die je je kan wensen. Al m'n hele puberteit zat ik te rommelen met mijn menstruatie enzo. Vorig jaar bij de gyneacoloog geweest, en die zei mij dat ik waarschijnlijk een probleem had met mn hormomen waardoor ik als ik ooit kinderen wilde hebben aan de hormoonpillen zou moeten enzo. Echt een klap in m'n gezicht. dus ik meteen gestopt met de pil (wat had het voor zin?) en maar verder leven he. Nu kwamen dus eigenlijk totaal ongepland die twee streepjes op de test vrijdagavond! Ik ben helemaal happy natuurlijk, en zie dit hummeltje dan ook als mijn ''wondertje''. Ik ben nu alleen wel echt ontzettend bang dat het misgaat. Heb uitgerekend dat ik ongeveer 4weken ben. Zit dus heel erg aan het begin. Ik heb nu al 5dagen constant krampen alsof ik ongesteld ben zegmaar. Ik lig er 's-nachts gewoon van wakker omdat ik dit kleintje gewoon echt niet kwijt wil! Weet ook niet of die krampjes zo aan het begin van de zwangerschap normaal zijn? Misschien ben ik een stresskip maar toch... Ik vind echt heel veel steun aan dit forum, daarom dat ik me heb aangemeld Groetjes Nathalie
Welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap Die krampen horen er wel bij, is van het groeien van de baarmoeder. Zolang je geen bloedverlies erbij hebt, probeer je dan niet al te druk te maken meid.