Dames! Jullie weten hier vast meer over. 6 dagen na de ei sprong geprikt, de waarde progesteron is 120. Was goed zei ze, ik heb op google gekeken en nu schijnt dat het wel hoog is. Niet dat dat erg is.. maar hoe werkt dat, hoe hoger hoe beter? Zou de innestelling dan beter gaan? Las ik iets over. Dit is mijn eerste eisprong ooit, dus weet er nog niet veel van. Bedankt alvast!
Ik had vorige maand 111. Ik had exact dezelfde vraag als jij. Mijn gyn zei dat het kon komen door clomid, maar zelf had ik heel sterk het gevoel dat er toen een poging tot innestelen geweest is. Ook door de mooie tempdip die ik toen had. Je hoort toch overal dat het tussen de 12 en 60 moet zijn. En de eerste keer was het bij mij 24 en toen had ik ook clomid gebruikt, dus ja, wat is waar. Ik vertrouw mijn gevoel maar. Ben je al ongesteld?
Oke. Ja ik las bij veel 59, en dat was al prachtig. Nee zit op dpo 10, gister tot 2 uur misselijk geweest dus vanmorgen met me stomme kop getest. Negatief. Als het hoog is is de kans op zwangerschap hoger dan? Soms snap ik er echt niks meer van hoor.. zo ingewikkeld allemaal.
Ik ben toen gaan googlen en zag allemaal reacties dat als het zo'n hoge waarde was dat de gyn al wist dat ze zwanger waren enzo. Dat die dat aan de waarde kon zien. En progestron stijgt wel door als je zwanger bent, dus het zou kunnen. 10 dpo is wel vroeg om te testen. Ik zal voor je duimen! Ik temperatuur en vandaag had ik een flinke dip (11dpo) dus ik ben weer bang voor een neiuwe ronde Ik wordt e rzo moedeloos van af en toe. Ons verhaal lijkt wel op elkaar ja. Hoe ben jij afgevallen? Bij mij vlot het niet meer. Ik sta al 5 weken stil ofzo. Daarvoor ging het ook heeeel langzaam.
Heb vanmorgen ook laten prikken, en als het goed is krijg ik morgen de uitslag. Ik zal eens de vraag stellen aan mijn gyn over de hoogte van progesteron..
Honeybeeb als je dat zou willen doen heel graag! Afvallen.. wat een ellende. Ik ben 12 kilo afgevallen, veel sla en magere yoghurt, met chia zaad tegen de honger. Ik was er bijna en toen ging ik weer de mist in. Ik heb echt regelmaat nodig. Maar ik werd pas verder behandeld als de kilos eraf waren en had dus geen keus. 2 weken op magere yoghurt geleefd. Goed voor de stoelgang, en ik ben elke dag minimaal een half uur meer gaan bewegen. Stevig doorwandelen. Heb er zelfs een loopband voor gekocht. Denk dat er nu weer 2 bij zitten, moet weer meer bewegen dus daar ben ik weer mee begonnen.
Knap hoor! Ik probeer het met gezond eten (lage GI waarde en geen suiker), dat lukt op zich wel. Maar als je dan een dagje teveel eet, duurt het zo lang voor je dat weer recht gezet hebt he. En zo'n dagje komt toch elke week wel een keertje voor.
Doe ik. Wel fijn hoor zo'n eerste goede eisprong, hopelijk een goed teken. En knap dat het afvallen zo goed gaat, dat is toch iets wat altijd moeizaam gaat bij velen. Ik ga voor jullie alle twee duimen meiden.
Hm, ik lees net dat een hoge waarde zwangerschapskwalen veroorzaken waardoor vrouwen zich zwanger voelen. Voel me nu 2 dagen al missrlijk, kan dat daar door komen of zou dat dan rond je piek moeten zijn?
Het zou wel wat verklaren. Dat wist ik niet. Dacht echt dat je middelijk werd van hcg en niet van progestron. Afwachten maar. Elke vrouw is verschillend