Hoi, Mijn vriend en ik proberen zwanger te worden, ik heb altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen. Nu zit ik alleen al op mijn 30e dag en nogsteeds niks. Gister heb ik uit ongeduld een test gedaan, maar deze was negatief. Dit kan natuurlijk! Maar ook nog niet ongesteld geworden.... Hebben meer vrouwen hier last van en kan ik nou het beste wachten met testen of naar de dokter gaan..? Ik heb wel wat kwaaltjes, vooral moe misselijk maagzuur nu weer geen eetlust maar vorige week wel heel erg rugpijn en steekjes onder in mn buik.. Het zou zo prachtig zijn als het wel zo zou zijn!
ik ben ook twee dagen overtijd en vandaag negatief getest helaas denk ook niet dat ik zw ben anders had die test nu wel wat moeten aangeven.. hopelijk breekt mn ongi snel door zodat we veder kunnen. ben benieuwd bij jou ! je kan altijd morgen of overmorgen nog een x testen.
Als je niet og. word over 2 dagen weer testen het hormoon heeft ong. 2 dagen nodig om echt veel hoger te worden zodat je test het kan meten!
Ja wou morgen eigelijk al een keertje gaan testen aangezien ik gister getest heb, hopelijk blijft mn ongi weg! Heb echt heel lang het gevoel gehad dat ik zwanger was, maar de laatste 2 dagen eigelijk niet meer, maar blijf het toch hopen ^^
Spannend! Ik zou ook morgen nog een keer testen. Is ie dan negatief, dan testen wanneer je een week overtijd bent. Het kan zijn dat gewoon minder snel hcg aanmaakt. Heel veel succes! Ik weet hoe zenuwslopend die dagen kunnen zijn wanneer je overtijd bent met nega testen