Even mijn blijdschap delen!

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Cherelles, 31 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cherelles

Cherelles Lid

19 jul 2015
    98
    10
    8
    den haag
    Ik was van het weekend op zoek naar xl hydrofiel doeken, waar ik deze nou het beste kon bestellen voor niet zo duur.. Nu las ik ergens dat ze 2x per jaar ofzo in de aanbieding zijn bij het kruidvat, dus ik meteen kijken op de site en inderdaad ze zijn NU in de aanbieding! 3,99 voor een doek van 1.20x1.20! Ik alle kruidvat winkels af lopen.. helemaal niks.. op de site ook niet.. loop ik de kruidvat bij mij (zowat om de hoek) in en ze lagen er nog! heb er meteen 5 meegenomen :) helemaal happy aangezien ze normaal iets van 20 euro kosten!
    Als het goed is is de aanbeiding er nog dus wie nog nodig heeft moet snel zijn!

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik verplaats jou topic even naar het onderdeel 'gratis en aanbiedingen' ;)

3. Cherelles

Cherelles Lid

19 jul 2015
    98
    10
    8
    den haag
    Ooh die had ik niet gezien! dankje

4. YTI

YTI Lid

28 aug 2014
    48
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha volgens mij heb je enorme nesteldrang. Ik ken het van de tijd dat ik zwanger was. Ook heel blij met mijn aankopen en van alles ( meerdere) aangeschaft. Achteraf toch niet zo'n goed idee! :D

5. Tooss

Tooss Actief lid

11 apr 2015
    163
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb die XL dingen pas gekocht toen mn baby te groot werd voor een gewone. Ideaal vind ik ze! Nu voor nr 2 heb ik wel nieuwe alvast aangeschaft.

6. Cherelles

Cherelles Lid

19 jul 2015
    98
    10
    8
    den haag
    Ja ik heb enorme nesteldrang haha! Maar we hebben ons voorgenomen om voorlopig even te stoppen met kleertjes kopen totdat hij er is, je weet maar nooit hoe groot ie is en hoe snel die groeit :)

7. Centurychild6F3

Centurychild6F3 Bekend lid

23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    Ik vind de grote hydrofiel doeken ontzettend handig voor van alles! Laatste avondvoeding lekker ingesopt met een grote hydrofiel, badderen (te groot voor de kleine en de badcapen) maar ook als bank/vloerkleed beschermer als je bij mensen op visite bent!
    Ik ben fan! Heb bij deze actie er ook gelijk meerdere gehaald ;)

8. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    aankomende week zijn ze bij de trekpleister in de aanbieding

Deel Deze Pagina