even mijn boosheid keijt.. afzeggen kinderverjaardag

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door mavi derya, 23 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Dat is gewoon het gevolg van wat de ouders het kind gewend hebben.

Ik heb op mijn 8ste ervoor gekozen geen volwassenen meer op mijn verjaardag te willen, behalve opa's en oma's.
    Met 20 30+sers in een kringetje zitten en taart eten noem ik namelijk geen kinderverjaardag.

Op de verjaardag van mijn kinderen wordt ook precies gedaan wat het kind zelf wil. Heb nog nooit gehoord: mama ik wil heel graag dat vandaag jullie vrienden hier komen zitten..
    Tot nu toe zijn we altijd een dagje weggeweest.

Het feest vieren we vervolgens voor het kind zelf, met kinderen! Vriendjes van school, vriendjes van onze vrienden, neven, nichten enz.

2. 2jees

2jees Niet meer actief

Nee zou ik zelf ook nooit doen. Mijn (enige) vriendin nodigt me ook altijd uit zowel bij hunzelf als de kindjes, zo zijn hun dat gewend en ik zit daar dan met haar familie en veel onbekenden, daar heb ik een erge hekel aan. Maar ik ga wel.. En mn dochters hoeven het ook niet te weten, ben je uitgenodigd dan ga je (normaal gesproken) gewoon.

3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Mijn kinderen hoeven ook niet in een kringetje te zitten en taart te eten. Mijn vrienden komen met hun kinderen en samen spelen ze in de tuin of achter in de speeltuin. Of als het slecht weer is binnen.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.511
    36.472
    113
    Ja dit. Ook als de familie komt (zonder kinderen) gaat dat zo. Er wordt altijd uitgebreid met de kids gespeeld, lekker voetballen met de oudste, knutselen met de jongste 2. Er wordt echt niet statisch in een kringetje gezeten. Zelfs de opa van mijn man van 85 doet altijd vrolijk mee.

Deel Deze Pagina