vroeg het me af, doen jullie dit? ik wel dus vandaag. voor het eerst en scheelde me toch weer 8 euro. vanaf 3 jaar moest je betalen. volwassen 9 euro. ik heb dus enkel voor mezelf betaald en ze vroegen wel hoe oud de oudste was en ik zij bijna 3 . durfde de man niet eens aan te kijken en ook alicia niet omdat ik bang was dat ze het zou verbeteren. eenmaal binnen heb ik het geld besteed aan wat lekkers voor de kids en een koffie voormezelf zodat het gedl toch nog bij hun terecht kwam. hebben het deze maand niet zo breed en dan komen de feestdagen er nog aan, op deze manier konden de kids toch nog wat lekkers krijgen binnen wie bekent nog meer of zijn jullie echt allemaal eerlijk om de leeftijd?
Ja ik ben wel eerlijk en ik zou het niet doen. Maar als je het geld daar toch uit geeft aan iets lekkers, waarmee wilde je dan de entree niet betalen? Dan vind ik het netter om gewoon de entree te betalen en stiekem zelf iets te eten mee nemen Maar ik snap wel dat je het gedaan hebt hoor. Als je kindje bijvoorbeeld net 3 is ofzo en het scheelt veel geld en je hebt het niet zo breed oid. Dan snap ik het. Maar ik zou het zelf niet zo snel doen denk ik.
wij zouden het volgend jaar met dochterlief ook kunnen doen volgens mij (ze is nu 2 en qua lengte en gewicht als 1 1/2), maar ik durf dat gewoon niet. Ik ben heel eerlijk in dat soort dingen.
Ik doe het ook niet! Ik kan het gewoon weg niet! Ik loop volgens mij paars aan van de leugen. Maar ik begrijp het idd ook wel! Zeker als ze net 3 zijn. Maar ja, we moeten er toch een keer aan dat ze moeten betalen.
jeetje wat ben ik dan slecht!! Wij hebben een abb op het dolfinarium. Kinderen vanaf 2 jaar moeten betalen, ja grote onzin!! Maar in juli is mijn meisje 2 geworden. Er werd ook nooit naar gevraagd. Ik vind het echt onzin dat je voor zo'n klein kind de volle entree moet betalen! En als ze vragen naar de id van het kind, ja jammer dan die ligt thuis op de kast! Normaal ben ik heel eerlijk, maar is dit soort gevallen niet (en volgend jaar als we weer een abb nemen, dan krijgt Anoeska er zelf ook 1)
Ohh dit doet me denken aan een gezin voor ons... De kassa vrouw vroeg en hoe oud is je dochter ... nog net 3 .. Dochterlief zegt nee hoor mam ik ben 4 !! haha ... Bij ballorig hebben wij 't wel 2 a 3 keer gedaan toen ze net 1 was ... 6 euro voor 2 uurtjes spelen pfff
normaal betalen we ook gewoonde volle mep hoor en dat is bij bijv. dippiedoe 8,95 per persoon vanaf dat je kind kan lopen. kruipertjes en babys zijn gratis. daje uit kost dan toch al snel 40 euro want auto parkeren is ook nog is 3 euro. het is gewoon een binnenspeeltuin en een kind wat net loopt moet dus wel 9 euro betalen maar kan der nog niet zoveel. wij waren nu bij de oliemeulen geweest. hier kun je diertjes bekijken. ik zou eigenlijk vandaag moeten werken maar werd afgebelt omdat het rustig was. zat dus ineens met een vrij ochtend en die wilde ik leuk bestede met de kids. ben eigenlijk vluchtig gegaan en had enkel drinken bij voor de jongste. ik kon wel eerst naar de winkel gaan maar niet overal wordt zelf eten meebrengen geaccepteerd dus ja nam het risico niet. had 20 euro te besteden en dat is nu toch opgegaan. mijn kids hebben het deze maand bijde wel verdient. jongste is goed ziek geweest en de oudste heeft der armpje verbrand. even afleiding was erg leuk. wilde ze ook gewoon een ijsje kunnen geven of wat lekkers en dat is gelukt. voel toch als een soort van diefstal en ben volgende keer maar eerlijk
jahoor lieg er gerust om, vant zomer nog bij dolfinarium, mijn neefje was net 2mnd 3, nou het scheelde zoveel geld, dan is hij nog maar 2 hoor hahahah ene id voor je kids? is toch nog niet verplicht voor die ukkies?? die van mij heeft er geen 1. met mijn dochter zal ik niet snel kunnen liegen, ze is namelijk erg lang en al best wel pienter
Nee, ik zou het niet kunnen, maar ook niet willen. Bij een kinderboerderij hier in de stad zou ik ook halverwege de zomervakantie ook een abbonement moeten kopen voor mijn meisje. Dus ik gaf het aan bij een bezoekje bij de kassa; ik mocht het de keer daarna betalen, want het was toen wat druk bij de kassa. De keer daarna gaf ik het weer aan: ze is twee geworden, heb nu voor haar ook een kaartje nodig. Ach nee hoor, zegt die vrouw... doe het maar volgend jaar! En sindsdien mag dochterlief alsnog gratis naar binnen. Eerlijkheid duurt dus echt het langst!
Mijn dochter is bijna 3, maar ziet er eerder uit als net 2, ze is super klein voor haar leeftijd. Als ze het vragen dan zeg ik het wel, maar als ze zelf schatten dat ze net 2 is dan hebben we geluk. Ik deed als kind zelf ook altijd op die manier.
Het is me overigens laatst wel per ongeluk gebeurt. We hadden in augustus een dag dolfinarium gepland en vooraf kaarten gekocht. Helaas was het heel slecht weer die dag en zijn we niet gegaan. Nu zijn we 3 weken op een zondag alsnog geweest. Dus wij hup naar binnen met de kaarten en pas achteraf bedacht ik me dat mijn dochter in augustus nog 1 jaar was maar inmiddels 2 en we dus voor haar hadden moeten betalen
Misschien ben ik wel heel braaf....maar ik doe dat niet; vind ik een slecht voorbeeld voor je kind. ALs je t geld niet hebt moet je gewoon niet naar die dingen toegaan vind ik en niet liegen om goedkoper uit te zijn... Maar ja...das mijn mening
Helaas kan ik niet liegen over mijn zoontjes leeftijd. Die is 2 maanden terug 3 geworden maar omdat hij de lengte heeft van een kindje van een ruim 5 jarige zeg ik juist eerlijk dat hij net 3 is. Vaak geloven ze me al niet als ik eerlijk ben over zijn leeftijd,als ik zeg dat hij 5 is zouden ze me eerder geloven denk ik Ik heb wel altijd zijn groeiboekje en ziekenhuispapieren bij me als bewijs dat hij echt nog maar net 3 is
Ik vind het ook absoluut niet kunnen!Als je dan wat leuks wilt doen betaal er dan ook gewoon netjes voor. Waarschijnlijk omdat meer mensen liegen op deze manier ,kost het de ondernemer veel geld,en betalen wij,eerlijke mensen de hoofdprijs.
Heb jaren geleden als een cassiere gewerkt bij een dierenpark. En als we de leeftijd niet geloofden dan vroegen we de kinderen zelf hoe oud ze waren. En ze zijn altijd trots als het mogen zeggen en je weet niet hoeveel ouders er dan door de mand vallen.
mijn dochter zegt niet eens hoe oud ze is, ben er wel druk mee bezig maar ze weigert hahaha. met mijn neefje was het handig erg klein, mijn dochter van nog geen 2 is net zo groot (en slimmer en praat beter hahaaha)
nu niet meer maar wel is gedaan. hier in het zwembad moet je van af 1 jaar betalen en aangezien ze vrij klein is en laat was met lopen leek het net of ze nog heel jong was , dus toch nog zo een 8 a 9 maanden haar gratis naar binnen gekregen.
dit vind ik echt een goeie. Mijn dochter zou nu echt nog voor 1 1/2 door kunnen gaan, maar als je het aan haar vraagt zegt ze: tlee.