even mijn ei kwijt

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wenk, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ja dat is hier ook zo, lijkt wel of het spugen dan erger is. Nou misschien dat ik het eerdaags een keer ga proberen...

2. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Hier ook een slecht slapertje maar heb daar eigenlijk geen enkel probleem mee. Het ene kind slaapt nu eenmaal meer dan het andere, het hoeft daarom niet altijd een fase of een sprongetje te zijn.
    M'n dochtertje is wel erg prikkelbaar en gevoelig voor geluiden. Ik ben nu erg stil anders wordt ze wakker. Ze ligt nu een half uurtje te slapen, maar over een kwartiertje zal ze weer wakker zijn... Zo doet ze overdag twee of drie slaapjes van drie kwartier tot een uur. Vaak ook in de wandelwagen als we gaan wandelen. Gisteren bijvoorbeeld heeft ze slechts twee uurtjes bij elkaar geslapen. Maar gelukkig is ze wel vrolijk en brabbelt ze erg vaak, ze heeft dus blijkbaar niet meer slaap nodig. 's Nachts slaapt ze van 19u tot 8u met nog tweetal voedingen (geef bv). Maar ze wordt nu en dan wel eens wakker en soms neem ik ze dan naast mij op het grote bed, dan slapen we samen nog wat verder.

3. wenk

wenk Lid

15 sep 2008
    6
    0
    0
    begeleidster
    zoetermeer
    Ik denk ook wel dat die 45 min en dan wakker worden bij hem hoort, maar hij is dan nog niet uitgerust en dat is vervelend. In de wagen slapen doet hij met pijn en moeite en dan zijn het hazenslaapjes. Soms doet hij het ineens wel, Hij ligt nu vanaf 9 uur op bed, na 45 min 1x prutteltje, weer slapen, weer 45 min, weer even pruttel en slaapt nu nog. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Maar deze week was het ineens heel extreem met veel huilen ed, dat heeft hij nooit en dat is dan hopenlijk wel een fase.

Deel Deze Pagina