Hi meiden, Heb even een vraagje.. misschien dat jullie hier een antwoord op weten.. Kunnen mannen ook ""onvruchtbare" zwemmers krijgen terwijl ze al wel een kind hebben?? Stomme vraag eigenlijk, ik weet het, maar toch.. Het is namelijk zo; mijn vriend heeft al een kind en ik denk nu dat het dus wanneer het niet lukt eigenlijk alleen aan mij kan liggen.. Ik hoor het wel.. Grtz. Linda
Ja ik denk het wel hoor, ik bedoel ik denk dat na mate je ouder wordt alles natuurlijk wel minder wordt qua kwaliteit Plus dat er veel dingen zijn waardoor sperma minder goed kan zijn door bv door veel roken, koffie of redbull
Ja volgens mij kan dat idd. wel wijzigen qua kwaliteit enzo hoor. Bijvoorbeeld kun je door bepaalde SOA´s waarvan je niet eens weet dat je iets hebt, onvruchtbaar raken, ook kunnen de ´zwemmers´ trager worden als iemand veel rookt, drank heeft er ook een bepaald effect op, etc...
Ooo ja, nog een ding: Rustig aan en niet meteen jezelf de schuld geven hoor!!! Misschien heeft het ook helemaal niets met jou of met hem te maken en lukt het gewoon nu even niet... Zet hem op en succes!