Zeepvrije wasgel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lovelyme, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Ik was mij elke dag van onderen de ene dag alleen met water en de andere dag met ombra ( zeepvrije wasgel van de aldi),, heeft dit ook invloed op het zwanger worden??

En hoe wassen jij je van onderen??

2. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Hoihoi,

Hier was laatst ook een vraag over. Ik waste me ook altijd met van dat lactacyd spul. Maar toen hoorde ik van de andere meiden dat het je zuurte graad kan aanpassen en het dan moeilijker is voor de zaadjes om hun doel te bereiken. Ik weet niet of dat inderdaad zo is. Maar sinds dien was ik me voor de zekerheid met alleen water, gewoon onder de douche even schoonspoelen zeg maar :)

3. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Lactacyd is juist wel goed want tast niet de zuurtegraad aan. Het heeft dezelfde ph waarde als je vagina heeft:)

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Lactacyd is niet schadelijk als je zwanger wil worden, zegt de site van Lactacyd zelf. Misschien moeten we het dan maar geloven.. :p

Ik gebruik het ook, maar ik neem sowieso geen douche na de seks, en ik gebruik Lactacyd in mijn vruchtbare week ook even niet (dan spoel ik alleen met water). In die week wil ik mijn vruchtbare slijm het werk laten doen! ;)

5. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ik doe hetzelfde als MamaCharlotte, in de vruchtbare week neem ik het zekere voor het onzekere.;) Verder gebruik ik wel gewoon Lactacyd.

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Gewoon wassen heeft inderdaad geen invloed op het zwanger worden. Ik denk dat het eerder van invloed zou kunnen zijn met die "vaginale douches", dus dat je echt je vagina van binnen gaat "poetsen" en niet alleen maar de buitenkant.

Deel Deze Pagina