Hoi... Meiden, ik moet even mijn ei kwijt, figuurlijk dan... Mijn vriend en ik zijn al met ons tweede jaar bezig, ronde tien voor een kindje. Maar helaas, zonder resultaat. Dat komt volgens mij door 1 ding: mijn vriend werkt in de binnenvaart en is dus een week weg en een week thuis. Hij zit steeds in de verkeerde week! Bah!! En was het maar zo makkelijk: even van week verwisselen! Daar hebben ze niet een extra persoon nodig... En een weekje thuis blijven kan ook niet; dan krijgt ie minder loon.... En daar 'even' heen gaat ook niet altijd op, vooral als hij in België vaart of ergens onderweg is en daarnaast, ik heb mijn eigen werk ook nog. Ik wordt er een beetje moedeloos van en weet eigenlijk niet meer wat ik moet doen. Ik heb het een tijdje 'verbannen' in mijn hoofd, maar nu speelt het weer heel erg op, vooral omdat mijn schoonfamilie (met kinders) sinterklaas met z'n allen willen vieren. Bah! Toch moet ik die knop maar weer om zetten. Wordt er heel moedeloos van...
Dat is inderdaad wel vervelend zeg. Ik vind het al vervelend dat we alleen 's avonds kunnen klussen en niet 's ochtends. Maar voor jullie is het helemaal balen. Ik kan je ook niet helpen met een oplossing, maar het is goed dat je even je ei hier kwijt kan.
Hey, Dat is echt balen zeg, ik kan het me helemaal voorstellen. Hebben jullie al gebeld met de HA of de gyn?
Ja dat is echt om moedeloos van te worden ja. Ik zit in een soort gelijke situatie alleen zit mijn vriend niet in de scheepvaart maar is hij vrachtwagenchauffeur en ook alleen in het weekend thuis. Hij is heeeeel soms door de week eens thuis en moet dan geluk hebben dat mijn ovulatie daar dan net in valt. Maar daar wachten onze eitjes niet op hé!!! Meid, hopelijk hoef je er niet heel erg lang meer op te wachten en is het snel raak. Liefs
Ieder beroep waarin de man veel weg is is vervelend hoor, ik denk niet dak de enige ben Maar ik moest gewoon ff mijn ei kwijt. Ik heb al wel tabletjes gehad van de ha voor het uitstellen van mijn ongi en hopelijk het opschuiven van mijn ei. Maar volgens mij heeft het geen ruk geholpen, want ben gewoon WEER ongi geworden... Ik heb wel tegen mijn vriend gezegd dat als er helemaal niets veranderd ik toch graag naar de gyn wil. Hij is wel heel lief, denkt met mij mee, vraagt bv of er een doosje is waar je het in kunt bewaren Zo lief! Maar ik denk toch echt dat we daarvoor bij de gyn moeten zijn!
ik denk ook dat ik in jullie geval even een overleg bij de gyn zou aanvragen. Misschien weten zij een goede oplossing!
bedenk me opeens dat jij een van de weinige voorbeelden bent waarbij het onhandig is dat je cyclus regelmatig is
Tja, zo kun je het ook bekijken Ik heb enige tijd geleden zomaar een verloskundige geraadpleegd, die wist het eigenlijk ook allemaal niet. Schoot er dus niets mee op...
Ja, daar heb je ook wel gelijk in. En ik heb al tegen mijn mannetje gezegd dat ik eigenijk begin volgend jaar de deskundigen wil gaan raadplegen. Maar voor iedereen die wel tips weet hoor ik het graag
hey, vind het heel vervelend voor je heb er zelf geen ervaring mee, maar nu las ik ook een keer dat sommige mensen het opvangen en dan via een slangetje of iets weet niet wat het is maar op die manier brengen ze het zelf naar binnen misschien is dat een idee ofzo ik weet het niet hoor geef maar een idee. maarja denk alleen dat je dan nog het probleem hebt dat het maar bepaalde tijd houdbaar is. hoop dat je er iets aan hebt. groetjes
hmmm......dit is wel lastig....ik zou denken: zaadjes bewaren en zelf-inseminatie....Maar hoe je de zaadjes bewaart????? Dat zou de gyn. wel moeten weten, denk ik!! Voor IVF enzo moeten ze toch ook zaadjes bewaren..... succes meid!
Ik heb misschien een hele rare oplossing: Als je nou eens voor een maandje de pil slikt en dan doorslikt zodat je precies in de week dat hij thuis je ovulatie zou moeten hebben???? Is misschien heel tegenstrijdig maar je kunt het dan wel plannen.
Hoi meiden, Wat fijn dat jullie met me mee denken! @Ikkuh; ik denk dat dat ook geen oplossing is, hoelang is zoiets houdbaar? @Nana; idd, hoe bewaar je sperma?!(raar eigenlijk als je er over nadenkt Misschien wel op de onderste plank in de koelkast of moet ik mijn combi magnetron af en toe aan zetten) @stitchy; meid, je hebt een goed punt! Maar.... ik heb het al eens geprobeerd, mijn cyclus wordt er niet anders van, laten we zeggen; mijn ei verspringt niet een andere week! Raar! En was het helaas maar zo 'makkelijk' dan hadden we hier waarschijnlijk al een dozijn aan kids hahaha Liefs, Ingrid
Dus als je de pil 4 weekjes slikt wordt je niet daarna ongi? Dan zou namelijk je ei "mee moeten verhuizen" Wat heb jij een eigenwijs lijf zeg! Dan weet ik t ook niet, sorry.... Heel veel succes met t uitvogelen van een oplossing!
Eigenwijs, zeg dat wel...! Pffff... Nee, mijn ei verhuisd niet mee terwijl ik wel degelijk ongesteld ben geworden. Maar ik ben nu al twee jaar van de pil af en durf nu niet meer er mee te beginnen uit angst dat ik alles in de war schop.
Kan ik me wel iets bij voorstellen, maar klussen op niet vruchtbare dagen is ook niet echt handig (sorry als t bot overkomt, is niet de bedoeling). Ik zou inderdaad gewoon naar de gyn gaan en vragen om een oplossing! Ik weet dat er bij de apotheek "zelf-insemineer-pakketjes" te koop zijn, maar dan heb je nog het probleem met bewaren he..... pffff.... lastig......
volgens mij is de angst van alles in de war schoppen wel terecht! Maar er moet een manier zijn om de zwemmertjes te bewaren.. Er was toch ooit een vrouw die een wilde nacht beleefde met beckennoggwattus (duitse rossige tenniser), wat van zijn superzaad heeft bewaard om zichzelf daarna te bezwangeren.. Dus het kan
@stitchy, je komt niet bot over hoor, en klussen heeft wel degelijk een functie hihi, laten we er niet teveel op in gaan @Nanette, ist zo? ik weet wie je bedoeld, maar zijn naam weet ik ook ff niet meer. Boris nogwat... Ik zou eigenlijk haar eens moeten vragen, had ik het telefoonnummer maar Dat is toch het grootste probleem, ik lees wel dat het inbrengen geen punt is, daar is wat voor te krijgen! (wist ik ook niet)
TOen ik net je verhaal last, dacht ik eigenlijk exact hetzelfde als stichy, ga 1 of 2 maand aan de pil. ALs je voor het eerst de pil neemt, moet je op de eerste dag van je menstruatie beginnen en heb je dus een week eerder je volgende menstruatie. Als je dan nog een maand (of mss 2 maand) langer de pil slikt, zal je lichaam op gegeven moment toch wel deze cyclus overnemen?? Je kunt het altijd proberen...