pff wat ernstig zeg... het eerste wat ik dacht was eigenlijk.. (misschien best grof) stel je voor hij had deze gedachte gehad over een van jullie kinderen?.. dan hebben jullie nog geluk gehad dat hij maar een been mist, (hoe erg dat ook is ).. k heb hier absoluut geen ervaring mee.. maar ik hoop echt dat jullie nu de juiste hulp krijgen en dit straks niet nog eens gebeurd of alsnog iets met jullie kinderen !!
Heel erg voor jou maar heeft hij wel alleen bordeline?? En ook al heb je dat er is wel iets voor ik zelf ga beginnen met de curus vers. Daar bij dat die die gekke dingen doet klinkt eerder als een psygosche vandaar ik het ook zeg heeft hij wel alleen bordeline want daar begin ik aan te twijvelen. Maar ja ik ben geen deskundige alleen. Leef ik met mijn bordeline samen Geef de moet niet op en denk idd ook aan je zelf.
Wil je heel veel sterkte toewensen! Wat ontzettend goed dat je je man steunt en achter hem staat, hoe moeilijk het ook is. (we lezen wel eens andere topics hier...)
(alleen beginpost gelezen) och meis toch, wat een ellende zeg pfff,kun je wel met iemand praten? heb je zelf hulp? evt een vriendin die je komt helpen in huis met de kids? wat je man heeft klinkt eerder als psychoses ( weet niet of ik het goed schrijf). de hulp hier in nederland is veel te slecht geregeld. zo heeft mijn vriend ,zijn vader, oom ,neefje en oma verloren door zelfmoord.(ook stemmen) omdat de juiste hulp er niet was voor hun. heeeeeel veeel sterkte leef echt met je mee,wou dat ik iets voor je kon doen.
Wow meid dit is wel HEEL erg heftig. Denk aub om je eigen kinderen en jezelf, je weet nooit waar ze op die momenten toe in staaat zijn. Ik wil je een digiknuf geven
erg heftig zeg en wat ben jij trouw! let inderdaad goed op je kinderen en jezelf, je bent ook zwanger zie ik, pfff en dan die stress erbij, hoop dat de hulp nu goed op gang komt en het klinkt idd als wat iemand eerder zei, heeft hij ernaast niet ook nog een psychose?
ja, hulp in nederland. helaas is die niet zo makkelijk te krijgen. ze zeggen soms letterlijk dat het eerst mis moet gaan. nou, daar sta je dan. ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen met deze hele toestand. hopelijk wordt hij nu wel serieus genomen en krijgen jullie wel de goede hulp. een dikke knuffel voor jou.
jeetje wat een verhaal! hopelijk worden jullie nu wel geholpen zodat het voor jullie allemaal beter gaat.. veel sterkte !!
bedankt voor jullie lieve woorden! hij is al vanaf Oktober vorig jaar bezig en hebben er toen ook spoed op gezet,ik ga er nu gewoon boven op zitten!want dit moet niet nog eens gebeuren
Mijn hemel meid, schrik me helemaal lam. Wat een heftige ervaring. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen.
hey lieverd wil alleen maar zeggen hoeveel bewondering ik voor je heb hoeveel kracht jij uitstraald ook naar je mannetjes. het gaat echt goed komen. als je wilt kleppen je weet me te vinden. xx
Jeetje wat een heftige tijd hebben jij en je gezin gehad zeg. Ik kan helaas geen adviezen geven, maar wil jullie wel heel veel sterkte wensen. Hoe is het nu met je man?
lief dat je er naar vraagt,sinds Maandag zit hij in het revalidatie centrum,en daar moet hij zowiso 3 maanden verblijven het is niet zo 123 naast de deur dus moet alles met de bus en trein doen,gelukkig zit het weldicht bij het station, ik vind het nu best zwaar.we komen er wel dat weet ik zeker,
jee wat een heftig bericht zeg.. wat goed dat je hem blijft steunen want ook jij zult het ontzettend zwaar hebben dat geloof ik meteen! mijn moeder is manisch depressief en heeft in de loop der jaren ook meerdere psychoses gehad en al op de trein rails gestaan en andere dingne om er eind aan te maken en ik kan me nog precies herinneren hoe machteloos ik me voelde.. want ik woonde bij een aantal incidenten nog bij haar in huis en gaf vaak al heel snel aan aan familie en dr behandelaars dat het weer fout ging omda tik dat aan bepaalde dingen opmerkte.. maar ik werd gewoon van kastje nara de muur gestuurd net als jij ... het moet eerst helemaal fout gaan voor ze ingrijpen.. wat ik ontzettend moelijk vond! heb die periodes echt als heel zwaar ervaren en ben blij dat sinds ik mijn dochter van 1,5 heb zij helemaal opgeleefd is en nooit meer zon donkere periode gehad heeft... want zoiets sloopt je ook als gezinslid omdat je je vreselijke zorgen maakt.. je wil dat er hulp komt, en dan wel op tijd, zodat de schade nog beperkt kan worden en niet zoals bij jlulie dat er zoiets ergs moet gebeuren... bah echt vreselijk om te moeten lezen hoe is je man er nu onder? en heb je wel genoeg steun om je heen ?? mijn ervaring is dat mensen die er verder buiten staan vaak nogal makkelijk erover denken omdat ze zich gewoon niet voor kunnen stellen hoe het is om zoiets van dichtbij te moeten meemaken en hoe slopend het is voor je om zo machteloos te staan... bij mij hebben die dingen er echt ingehakt en moet zelfs eerlijk zeggen dat ik voor ikz wanger raakte het contact met mijn moeder echt heel laag had staan om mijzelf te beschermen omdat ik er zelf gewoon aan onderdoor ging... hoe triest ook,want zij kan er ook niks aan doen.. ik hoop dat alles nu goed gaat lopen en je man de juiste hulp krijgt, neem toch wel aan dat de ogen nu geopend zijn bij hulpverleners??
TS; fijn om weer wat van je te horen! Je schrijft dat je man voorlopig in het rev.centrum verblijft. Daar wordt met name aan zijn lichamelijke gestel gewerkt denk ik, of krijgt hij daar ook al geestelijke begeleiding? En hoe is het nu met die stemmen in zijn hoofd? Weet hij wat hij heeft gedaan, of heeft hij dat zover weggestopt dat het een 'lege pagina' in zijn geheugen is> Heb echt met jullie te doen! Heel veel sterkte, liefs en kracht van mij!
niet verkeerd bedoeld maar dat hij daar nu zit brengt op zich toch wel iets rust met zich mee voor je (afgezien van het reizen). heel veel sterkte, hopelijk komt alle broodnodige hulp nu eindelijk goed op gang!
Wat een verhaal, en knap van je dat je zo hard voor hem vecht en voor je gezin. Nou dat je man in de revalidatiecentrum is welke hulp krijg jij? Is er ook een soort begeleiding voor jou en de kinderen? Hoe gaat het nu met je man? En met de kinderen? En met jou? Krijg je veel steun van de familie?