Even mijn ei kwijt!

Discussie in 'De lounge' gestart door Nadesy, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Wat ik ook nog wilde zeggen; Pas je alsjeblieft wel goed op jezelf en op je kids? Als de stemmen de overhand gaan krijgen op je man en als ze gaan zeggen dat hij jou en/of de kids iets aan moet doen.... Bah ik moet er niet aan denken! :(
    Nogmaals; pas goed op jezelf!!!

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Vlinder ik pas zeker goed op mezelf,tot nu toe is daar totaal geen aanleiding voor geweest wel dat hij zichzelf continu wat aan moet doen,maar ik hou het in de gaten,hij is zowiso 3 maanden van huis en alleen het weekend thuis,

3. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Okay dan! Fijn dat je zo goed op jezelf past! Dat is zo belangrijk!!!
    Je bent een sterke moedige vrouw!

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    dankje! :)

5. jazz

jazz Niet meer actief

@nadesy..Ik vroeg mij af hoe het nu met je gaat? En je man? En je zwangerschap? Heb je al hulp gekregen? Hoe gaat het met de kinderen?

Hoop dat het allemaal iets beter gaat...

6. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Wat erg zeg...en erg herkenbaar!

De ex van mijn zus (jaren geleden) had ook stemmen die steeds zeiden dat hij zijn moeder moest vermoorden, de stemmen vertelde hem dat hij zijn moeder op de brandstapel moest gooien.
    Echt heel ziek was die jongen. En uiteindelijk is hij opgenomen en hebben ze god zei dank de juiste medicijnen voor hem gevonden.

Wil je ontzettend veel sterkte wensen, is echt heel heftig allemaal.
    En let alsjeblieft goed op jezelf en de kids.

7. luuus

luuus Niet meer actief

ik herken heel veel uit je verhaal heb hetzelfde van dichtbij meegemaakt. en ken het wereldje van de hulpverleners wat die ermee doen..

het enige wat ik zou aanraden wat al eerder is gezegd, dat hij zich vrijwillig op kan laten nemen, en indd ze moeten de goede medicijnen voor hem vinden + juiste dosering.

wat ook heel belangrijk is blijven praten om te weten wat er in z'n hoofd allemaal omgaat.

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ~

Lief dat je er naar vraagt!
    ja het gaat hier wel de hulp is er nog niet maar ze hadden laatst wel de voicemail ingesproken maar heb ernog niks van weer gehoord,dus maandag ga ik er maar achter aan bellen,

met de zwangerschap gaat het goed :D en met mijn kids ook de oudste gaat morgen mee op vakantie met mijn moeder en broers en schoonzus ik blijf thuis met de jongste omdat ik mijn man niet alleen wil laten omdat het dan toch ruim 4 half uur rijden is,

gisteren waren we 8 jaar getrouwd,en vanmiddag komt hij het weekend weer thuis altijd fijn!dan slaap ik ook gelijk weer een stuk fijner als hij naast me ligt

9. jazz

jazz Niet meer actief

Oooh veel plezier dit weekend, hoop dat het een mooi weekend voor jullie mag worden.
    Goed te horen dat het met de zwangerschap etc goed gaat en met de kinderen ook. Vind de jongste het niet jammer dat hij niet op vakantie gaat of is hij te klein? wel leuk voor de oudste toch en ook wel lekker voor jou even.
    Hoop dat de hulp snel komt hoor......Prettig weekend en nog gefeliciteerd met jullie jubileum.

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Eindelijk komt er vanmiddag iemand bij mijn man voor hulp,alleen heb ik nog steeds sterk het idee dat ze hem straks gaan vragen waarbij hij geholpen wilt worden,helaas kan ik zelf niet bij de afspraak aanwezig zijn omdat het teveel heen en weer gereis word,omdat we hem vanmiddag ook gaan ophalen voor het weekend naar huis,verder gaat het redelijk hij heeft veel pijn aan zijn stomp en dat vind ik soms best lastig vorig weekend ook het hele weekend pijn gehad,en dan draaid hij maar en draaid kan geen sec stil zitten,maja hij kan er ook niks aan doen,hoop dat het dit weekend wat beter gaat kwa pijn

11. jazz

jazz Niet meer actief

Hi Nadesy,

Zat toevallig nog gisteren aan je te denken.
    Eindelijk hulp...Heb je het met je man over gehad wat hij zou moeten vragen. Zit hij al aan de medicatie of niet? Jammer dat je er niet bij kan zijn inderdaad. Kan je niet bellen? Misschien even afwachten wat hij zelf zegt vanmiddag.
    Kan me voorstellen dat hij pijn heeft, krijgt hij daar wel iets voor.
    Hoe is hij als hij thuis is, als ik dat mag vragen. Is hij vorlijk etc? Hoe gaat het met de kinderen als hij thuis is? Praten jullie veel? Hoe gaat het met jou zelf? heb jij al hulp gekregen? Je zal wel blij zijn dat het weer weekend is:D Hoe gaat het met de zwangerschap.
    Nou Nadesy ik wens jou en de familie een leuk een liefdevolle weekend toe..het wordt mooi weer.....

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Medicatie zowel voor zijn geestelijke en de pijn krijgt hij genoeg! het is net een wandelende Apotheek pfff
    ja wil zowiso proberen de volgende keer er wel bij te zijn want ik vind dat wel erg belangrijk en ik heb zelf ook genoeg vragen,
    als hij thuis komt gaat het goed,hij is super lief voor de kids en voor mij natuurlijk reageerd hij soms wat te bot maar dat komt ook mede door de pijn en hij bied dan wel snel zijn excuus daarna aan,

hij zei wel het eerste weekend dat hij thuis was,dat hij opnieuw weer verliefd was geworden,en nog meer van ons hield dan dat hij daarvoor al deed,ik ga hulp zoeken als mijn oudste zoon weer naar school gaat en alles weer een beetje normaal gaat lopen,ja met de zwangerschap gaat het goed,al kan ik er niet echt van genieten,maar probeer het wel natuurlijk,

en met de kids gaat he ook wel de oudste is een weekje mee op vakantie geweest die komt gelukkig morgen weer terug,maar hij heeft wel een grote klap van alles gehad,

thnxx voor je berichtje meis!

13. jazz

jazz Niet meer actief

Awwww lief dat hij zegt dat hij weer helemaal verliefd is op jullie..Super meid..geniet er maar van. en ja hou de oudste maar goed in de gaten want het is soms moeilijk om in hun hoofdje te kijken.
    Veel plezier he dit weekend.

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Jazz ja idd heel moeilijk om in dat koppie te kijken,het is echt een binnen vetter dus hou hem zeker goed in de gaten!

jij ook een fijn weekend xxxx

15. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Jee wat een nare situatie!

Ik lees dat het nu wat meer actie in zit, fijn hoor..

Succes en sterkte vrouw!

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Cassida thnxx mies

17. jazz

jazz Niet meer actief

Hey Nadesy hoe was je weekend?

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Jazz ten eerste lief dat je altijd interesse toont en reageerd
    Het weekend was heel gezellig!vond het heel moeilijk dat hij gisteren weer weg moest.morgen heb ik de 20 weken echo en helaas kan hij dan niet mee dus ga alles en daar heb ik ook wel moeite mee maja 1 pluspuntje is dat hij 30 Sep al naar huis mag en dan 3 dagen daar nog verder gaat revalideren omdat hij het zo goed doet :D

19. Yukl

Yukl Niet meer actief

Hoi Na, dikke knuffel. :) Wilde ik je gewoon even geven.

20. jazz

jazz Niet meer actief

Ja zeker wennen als hij dan weer weg is maar inderdaad goed nieuws. Wat goed dat hij het zo goed doet joh;) En hoe gaat het met je oudste? Heeft hij een leuke vakantie gehad? Jammer inderdaad van de 20 weken echo. Foto goed bewaren.
    Nog duidelijkheid gekregen over de hulp die ze hem gaan bieden?
    Veeeeel succes met je echo morgen. Neem je nog iemand mee? Willen jullie van tevoren weten of het een hij of zij is?
    En trouwens mijn jongste heet ook Delano alleen zonder accent:)
    Laat je morgen wel even weten hoe de echo was.
    Prettige avond.

Deel Deze Pagina