Zo... ze hebben het weleens over een tik van de molen, maar volgens mij heeft die de hele molen op d'r giechel gehad.
Ondanks het feit dat die taal niet normaal is... hoor ik maar 1 kant van het verhaal. Ik persoonlijk vind haar reactie wel heel erg zwaar. Óf er moet nog iets voorgevallen zijn (waarom zijn die andere 2 meiden zo boos na het lezen van jouw mailtjes), of zij is gewoon harstikke gek en heeft direct hulp nodig.... Ik zou zeggen, lekker laten gaan.
Die meiden zijn niet boos na het lezen van mijn mailtjes maar boos om het laatste mailtje van haar. Beiden weten hoe het is om een miskraam te hebben, dus die weten maar al te goed hoe zo'n mailtje dan aankomt. Daarbij komt het ook nog dat ze Kim er bij in betrekt en die hier dus niks mee te maken heeft.. Ik snap dat het lastig is met maar één kant van het verhaal maar dit is echt het hele verhaal. Er is niets anders voorgevallen...
Weet iemand ook hoe ik een telefoon nummer kan blokkeren op een Samsung Galaxy S? Ze blijft me maar smsen en hele lelijke dingen zeggen, ik heb op een geen enkel smsje gereageerd maar toch blijft ze maar door gaan.. Heb al wel uitgevogeld hoe ik kan blokkeren dat ze me niet meer kan bellen maar ik kan niet vinden hoe ik haar smsjes kan blokeren..
Geen idee.. zou je niet je provider kunnen bellen om te vragen of ze een bepaald nummer kunnen blokkeren? Dat ze dus smst met lelijke dingen bewijst dus dat ze echt een ernstig probleem heeft. En anders die smsjes bewaren en aangifte doen bij de politie als het erg uit de klauwen loopt.. Weet ze waar je woont?
Sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen!!!!! Dan moet ze gewoon opgenomen worden, want die heeft niet 1, niet 2, maar 100 afslagen gemist na der geboorte...
Even met de provider van je abonnement bellen, die kan hem per direct blokkeren. En als ik jou was en het loopt de spuigaten uit.. aangifte doen!
Volgens mij valt dat onder stalking. Ik zou haar waarschuwen dat ze hier heel snel mee op moet houden en dat als zij dat niet doet jij stappen gaat ondernemen. Of je dat ook daadwerkelijk gaat doen is uiteraard een ander verhaal, maar misschien is het genoeg om haar in haar hok te krijgen. Overigens denk ik dat echt iets heel erg goed mis is met haar (misschien een postnatale depressie oid?) en dat het misschien helemaal niet persoonlijk is, maar dat jij precies op het verkeerde moment bij haar in beeld bent gekomen. Ik zou niet boos zijn, maar vooral veel, heel veel medelijden met haar hebben, want ik kan me niet voorstellen dat ze het op dit moment heel erg makkelijk heeft.
Ik heb geen idee hoe je dat moet blokkeren.. idd provider even bellen.. Het klinkt inderdaad of die meid flink in de war is en echt psychische hulp moet zoeken.. Het beste voor jou is om helemaal niks meer van je te laten horen en idd alles blokkeren. Alles wat ze nu zegt kan komen omdat het voor haar ''de druppel was die de emmer doet overlopen''. Terwijl jullie haar alleen maar proberen te helpen. Dit ziet zij zelf nu niet in maar ik hoop voor haar dat dit nog komt. Die dingen die ze heeft gezegd zijn natuurlijk onvergeeflijk en heel erg kwetsend maar meid trek je er niks van aan. Ik hoop dat het goedkomt met haar en dat jij niet al te veel last meer zult hebben van dr.. Succes
Wat vervelend zeg dat ze je nu ook gaat smsen. Je kunt vast wel via de provider haar nummer laten blokkeren naar jou toe. Maar ze kan vervolgens natuurlijk wel de telefoon van haar vriend pakken en doorgaan ermee. Als dat zo is zou ik ook terugsmsen dat ze moet stoppen omdat je anders stappen gaat ondernemen. (Aangifte bij de politie bijvoorbeeld.) Weet ze ook waar je woont en woont ze ver bij je vandaan?
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb dr via vriendlief zn hyves een mail gestuurd, wel onder mn eigen naam natuurlijk. Heb dr gevraagd om hier mee op te houden en indien ze dat niet doet, ik stappen ga ondernemen en haar ga aanklagen voor smaad en laster. Hoop dat ze het zo begrepen heeft. Heb iig nog niets weer gehoord en die mail is nu een uur geleden ongeveer. Als ze nu nog gaat smsen ga ik indd mijn provider bellen om haar te laten blokkeren. Ik weet indd ook waar ze woont, heb haar adres en ben als eens bij haar geweest. Is wel een eindje uit de buurt, zo'n 2 uur rijden.