Even mijn ei kwijt...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lady1985, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat ook wel een beetje....ben nog geen 10 weken en al 2kg aangekomen. OK ook deels vanwege de kerst en sinterklaas, maar toch. Ik ben al veel te zwaar van mezelf en heb zo'n dubbele buik zoals ik het noem. Omdat je in eerste instantie niet ziet dat je zwanger bent, ben ik daar best heel onzeker over.

Ik vraag me ook af of ik echt zo'n mooie zwangere buik krijg (uit een stuk zeg maar) of dat ik altijd 2 buikjes zal blijven houden....

2. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Hahaha!! Wel een teken dat je ECHT zwanger bent en dat niemand er meer omheen kan ;)

3. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ik heb niet alles gelezen maar moest er wel een beetje om lachen. Ik kan me best voorstellen dat een vrouw er moeite mee kan hebben, maar persoonlijk heb ik dat absoluut niet. Ik ben na m'n eerste (en geloof me, ik was echt kogelrond) ook weer terug gekomen in maat 38 en dat gaat me na deze zwangerschap ook weer lukken. Ik ben juist trots op het moment dat mijn buik begint te groeien, zwanger zijn is een prachtige ervaring. Maar das mijn persoonlijke mening......;)

4. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    ik vond zwangere vrouwen ook altijd heel mooi tot ik zelf zwanger werd na 3 jaar in de mmm en ik zelf een dikke buik kreeg. Ik vond mezelf zo lelijk voelde me net een gestrande walvis. Nu zou ik me dikke buik weer zo graag hebben. Beter dan de flubber.

5. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ben het met je eens dat zwanger zijn een prachtige ervaring is, absoluut!! En ik zou het ook echt niet willen missen ;) Maar heb er nu nog gewoon wat moeite mee dat ik dikker begin te worden zonder dat je nog echt kunt zien dat dat komt omdat ik zwanger ben. Denk ook wel dat het minder wordt wanneer het echt een zwangerschapsbuikje begint te worden...

6. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Túúrlijk, zal je zien!! Je bent daarlijk hartstikke trots en terecht ;)

7. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan me er wel iets bij voorstellen... Maar ik heb zelf geen last gehad van een rot gevoel over mijn aankomen. Ik vond het wel heel erg spannend om te merken hoe mijn buik zich zou gaan ontwikkelen: alleen naar voren of gewoon tonnetje rond.
    Ik merk wel dat mensen nu je zwanger bent zomaar tegen je kunnen zeggen dat je dik bent. En dan heb ik heb nog niet eens over de vele mannen in mijn omgeving die me al maanden dikke noemen. Vooral mijn schoonmoeder vindt het de laatste tijd leuk om opmerkingen te maken over m'n omvang. Dat ik nu helemaal rond begin te worden bijvoorbeeld. Of dat ik toch wel veel ben aangekomen.
    Ik vind het wel irritant maar neem het ook met een korreltje zout, we wegen nu even veel alleen ben ik een halve kop groter en zwanger (dus wie is er dan dik?!). Daarnaast ben ik nu met z'n tweeën en als je mijn gewicht door tweeën deelt dan weeg ik eigenlijk maar knap weinig! ;)

Deel Deze Pagina