Hallo, Tot mijn grote schrik zag ik gister op het nieuws dat je onvruchtbaar zou worden van groeiremmende medicatie. Misschien hebben jullie het ook mee gekregen? Nou de tranen sprongen in me ogen ( misschien beetje overdreven haha me vriend dacht dat ik iets kreeg ) maar goed... Ik heb dus 5 a 6 jaar lang injecties met groeiremmende hormonen gehad! Nou was het voor mij zo dat ik het kreeg omdat ik anders hele grote handen, voeten neus enzo zou krijgen maar het blijven groeiremmers?! Dit klinkt waarschijnlijk heel raar dus voor de geintreseerden; ik had/heb goedaardig tumortje op hypofyse wat dus teveel van dat groeihormoon aan maakt. Nou ben ik dus heel erg benieuwd of er misschien dames zijn die hier ervaring mee hebben? of iemand kent? Want nou vraag ik mij heel erg af: Werden jullie gewoon ongesteld of niet? Want ik heb namelijk een keurige cyclus dus daar is mijn hoop op gevestigd. Ik heb een mailtje gestuurd naar mijn behandelend arts in de hoop dat hij me er meer over kan vertellen maar ik hoop ook ervaringsverhalen te horen... Nou sorry voor mijn lange verhaal maar ik hoop dat er iemand is die mij beetje gerust kan stellen
Ik zag net dat er een andere topic is geopend net... Met de titel wie heeft dit meegekregen.... Misschien kunnen ze daar je antwoorden beantwoorden of kan je daar je antwoorden vinden Succes!